![]() |
De Boulevard
Zach beschenen door het licht
Een ruïne in de schaduw Daar ligt de nacht naar morgen Verscholen voor het boze oog Niemand ziet mijn bange zorgen Fluistert gister aan vandaag Terwijl de tijd weer zuchtend tikt En mijn hart de dag verlaat De boulevard des levens Is een eindeloos lang pad Beladen met geschenken Verstopt door rovers in de nacht Met mijn ogen dicht geknepen Knijp ik zachtjes in mijn arm Want al die overwogen keuzes Maken mij alleen maar bang Edoch, Op zoek naar eigen kunnen Moet je eerst naar slecht en kwaad Voor jezelf genot te gunnen Pas dan ligt het geluk op straat... ------------- Aldus de dromer in de aanloop naar een warme zinderende zomer waar menig winderdag van droomt, Ver weg van zwarte regen, gewoei en veel gebrul, De zomer das genieten zonder veel gelul, Dus kan ik jullie lezertjes eerlijk beamen, Valentijn heeft geen zin in zijn herkansingen en zijn tentamen... GETVERDERRRRRRRRRIE!!!!!!!!!!! :rolleyes: Leuke verwooooooooooooording? Let me Know?????? Tataa! ----------- |
beangstigende woorden daar ik de hele zomer bij parkeerbeheer op de boulevard moet werken >.> :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |