![]() |
Herkansing gebruiken als je geslaagd/gezakt bent
Volgens mijn berekeningen ben ik helaas gezakt, eigen schuld dikke bult, en volgend jaar opnieuw. Echter dat wil ik graag doen met certificaten.
Kan ik nu alsnog een examen herkansen, zodat ik 1 onvoldoende minder heb, en dus logischerwijze 1 herkansing minder hoef te doen? En voor de mensen die geslaagd zijn: gaan jullie iets herkansen, bijvoorbeeld om toch een onvoldoende weg te werken? |
Citaat:
Citaat:
|
als ik geslaagd ben ga ik niet herkansen denk ik :) kan me er denk ik niet meer toe zetten om dan nog te gaan leren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wilde het wel, maar ik heb nou zoiets van : als ik maar geslaagd ben.
Als ik ergens onvoldoende op sta wil ik er wel eens over nadenken overigens. |
diploma is diploma dus als ik slaag geen herkansing
punten doen er niet toe |
Ik had vorig jaar allemaal voldoendes op mijn eindlijst maar had op het CE Nederlands een 4,7 gehaald. Ik was wel geslaagd maar heb Nederlands wel herkanst. Gewoon niet leren maar gewoon doen. Niet dat ik er veel aan gehad heb overigens: een 4,8.. :|
|
nee, want volgens mijn berekingen sta ik geen onvoldoendes.
en ik heb geen zin om alles weer te leren en te ploeteren voor een paar tienden hoger. ik ben geslaagd en daar ben ik al blij genoeg om |
Ja, als ik geslaagd ben doe ik maatschappijleer. zodat ik een slagroom taart krijg van me leraar:o
|
Hier is toch al een topic van? :nono:
|
Ik ben wel geslaagd, maar ik ga toch herkansen. Ach, waarom ook niet he. Welk vak weet ik echt niet, en ook niet of een onvoldoende ga herkansen.
|
jha ik ga wel iets herkansen! ja ik ben wel geslaagd denk ik....maar togh een onvoldoende ga ik em gewoon herkansen zie wel als t beter word of niet! hoogste cijfer telt uds jha!
|
ik ga niet herkansen als ik slaag. dat kan ik dan niet meer hoor. ik ben niet trots op mn onvoldoendes op mn lijst, maar ik ben dan gewoon te ongemotiveerd om ze nog weg te krijgen.
|
Op de mavo weet ik niet eens meer wat ik gedaan heb...vast ook iets herkanst (ondanks dat ik geslaagd was), maar misschien ook wel niet...weet het echt niet meer. Op de havo heb ik Duits herkanst, omdat ik twee tiende punt te kort kwam voor een 9 op m'n diploma...maar terwijl ik het examen aan het maken was, vroeg ik me af wat ik er eigenlijk deed. 'k had toch nog een 7,6 (maar 'moest' een 8,7 zijn, dus was te weinig ;)).
|
Citaat:
|
pff als ik geslaagd ben ga ik niet herkansen, beetje te lui voor. en het gaat in mijn geval om het papiertje, niet om de cijfers die erop staan.
|
ik denk dat ik een onvoldoende kom te staan voor wiskunde uiteindelijk, maar dat laat ik lekker zo. snap het toch niet
en andere vakken.. ach als ik maar geslaagd ben. ik ben lui :bloos: |
bij ons is de diplomauitreiking voor de herkansingen
dus liever doe ik het niet |
Ik ben waarschijnlijk wel in een keer geslaagd, maar ik ga toch nog wel herkansen. Ik wil namelijk geneeskunde doen en dan is het wel handig om m'n cijfer nog wat op te halen.
|
Citaat:
|
Ik heb het 2 jaar geleden toen ik examen deed niet gedaan, het was niet nodig voor mijn studie en ik had écht geen zin meer. Geslaagd was ik toch wel.
|
Ik ga wel herkansen, ook al zal het niet nodig zijn (ik denk positief :))
Ik ga proberen om van Latijn een 7 ipv een 6 te maken op mijn eindlijst. Maar als ik nu een ander vak totaal verprutst heb en daarmee op een 5 uitkom zal ik dat vak waarschijnlijk doen (tenzij het wiskunde is...) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47. |