Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Sexrelatie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=864024)

tessa24 08-06-2004 11:06

Sexrelatie

Hoi , ik heb een aantal jaar een vaste relatie gehad, maar dat is nu uit. Ik heb het ff helemaal gehad met die relaties! Nu heb ik wel een jongen leren kennen die ik wel leuk vind. Ik wil geen relatie en hij ook niet dus spreken we af waneer we zin hebben en dat is dan voornamelijk voor de sex. Ik moet zeggen dat me dit eigenlijk best bevalt op dit moment. Geen verplichtingen, alleen maar lol. En we weten allebei waar we aan toe zijn dus gebruikt hoef je je niet te voelen. Ik vraag me af of meer mensen dit doen en zich er happy bij voelen... groetjes

Gothic 08-06-2004 11:30

Er zijn genoeg mensen die dit doen. Zoek maar eens op L&R of op Seks...

Luna 08-06-2004 11:47

ja, ik heb nu ook zoiets, maar dan ipv sex praten wij vooral.:p(iets waar ik veel meer behoefte aan heb dan sex) Maar omdat het allemaal niet te serieus is zijn er ook geen problemen en gaat het helemaal goed zo, en ook als we geen tijd voor elkaar hebben ofzo isdat geen probleem, dan zien we elkaar en week of langer niet. Er is geen jaloersheid, geen ruzie, gezeik enz. Heeerlijk.:)
maar ik kan me dus best voorstellen dat er mensen zijn die behoefte hebben aan zoiets.

lso 08-06-2004 12:41

Is laatst idd een topic over geweest bij seksualiteit..

ik kan t niet .. maar ik begrijp wel dat anderen t kunnen en dat t ook wel wat heeft :)

Droomvlucht 08-06-2004 14:17

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat het best prettig is. Wel sex, čn vrijheid.

Ik denk dat je er wel voor moet waken dat je op een gegeven moment niet toch meer voor de ander gaat voelen (of andersom) dan de bedoeling is..

ConcordDawn 08-06-2004 14:26

Citaat:

Luna schreef op 08-06-2004 @ 12:47 :
ja, ik heb nu ook zoiets, maar dan ipv sex praten wij vooral.:p(iets waar ik veel meer behoefte aan heb dan sex) Maar omdat het allemaal niet te serieus is zijn er ook geen problemen en gaat het helemaal goed zo, en ook als we geen tijd voor elkaar hebben ofzo isdat geen probleem, dan zien we elkaar en week of langer niet. Er is geen jaloersheid, geen ruzie, gezeik enz. Heeerlijk.:)
maar ik kan me dus best voorstellen dat er mensen zijn die behoefte hebben aan zoiets.

praten :rolleyes:

Chimera 08-06-2004 14:29

Citaat:

ConcordDawn schreef op 08-06-2004 @ 15:26 :
praten :rolleyes:
Een platonische seksrelatie (y)

AngelLena 08-06-2004 14:37

Alleen wel oppassen dat er van 1 van de 2 kanten niet opeens wel gevoelens bij komen kijken... Dan zit het even moeilijk...

leucomelas 08-06-2004 15:20

heb het gehad... en ja, was wel leuk, totdat ik verliefd op hem werd... toen meteen afgekapt...

Eleanor Rigby 08-06-2004 15:22

inderdaad oppassen voor gevoelens, ik heb ook zoiets gehad totdat hij verliefd werd op mij. verder geen problemen mee al zou ik het nu niet meer snel doen

Dzjes 08-06-2004 15:27

Nog nooit gehad, maar ik zou het ook niet (aan)kunnen denkek :)

Luna 08-06-2004 15:31

Citaat:

Chimera schreef op 08-06-2004 @ 15:29 :
Een platonische seksrelatie (y)
exactly :p

Spare 08-06-2004 15:58

Citaat:

Luna schreef op 08-06-2004 @ 12:47 :

Dit lijkt nogal sterk op vriendschap nee? :D
Persoonlijk ben ik er momenteel niet voor te vinden (ik verkeer) anders zou ik er op zich denk ik weinig problemen mee hebben.

annetjuh 08-06-2004 16:03

ik doe het niet ben ook nog een heilige maagd.
maar op zich ik zou er geen problemen mee hebben dat vastigheid is ook niet alles

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.