![]() |
Blij, vrolijk en tevreden
Ben jij snel blij, vrolijk, tevreden? Kun je van kleine dingetjes helemaal in een goed humeur raken? Als de zon schijnt, een leuk nummer op de radio, onverwacht een kleinigheidje van iemand krijgen.. of is er heel wat meer voor nodig om je blij te krijgen?
|
Ik ben nooit vrolijk. :)
|
Als de zon doorbreekt, of ik een leuk liedje hoor op de radio hoor, word ik helemaal vrolijk. Het zijn de kleine dingen die het leven mooi maken:o
|
vrolijk worden van de kleine dingen in het leven mijn aars.
|
Ik word altijd helemaal blij van leuke nummers op de radio.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De volgende keer dat ik moest schijten kwamen ze er uit. ontopic: Ik heb soms wel eens een heel fijn gevoel in m'n onderbuik, veroorzaakt door een duivelsch genoegen. |
nou van regen en onweer word ik blij
en niet van zon :S van een leuk liedje op de radio |
Het kan snel wisselen bij mij. Als ik snel blij ben, kan het evengoed weer snel over zijn :o
|
Soms ben ik opeens heel blij om iets kleins (een lief cadeautje, vrolijk liedje, etc), maar dat kan ook zo weer omslaan dat ik weer niet meer blij ben.
|
Citaat:
|
Ik ben altijd neutraal, geloof ik. :)
|
Citaat:
|
Wat is blij zijn, en wat is tevreden zijn in deze maatschappij?
|
Citaat:
Ontopic: Ik werd net heel vrolijk toen mijn loonstrookje binnenkwam. |
Ik ben nooit blij of vrolijk. Tevreden wel, maar niet snel..
|
Citaat:
|
Ik word heel snel blij. Tenzij ik gewoon een minder goed humeur heb.
Tis echt weer dag afhankelijk :p |
ik kan heel snel vrolijk zijn :)
gisteren toen de zon scheen vond ik alles mooi en leuk enzo. maar soms duurt het weer 3 uur voordat ik blij ben. |
Citaat:
|
Ik word blij van verliefde mensjes om mij heen. Maar dat werkt ook wel eens anders.
|
iK BEN Z :D :D :D :D :D BLIJ VANDAAG!!!
... |
Soms kan ik echt even nergens blij van worden, maakt niet uit wat het is. Maar meestal word ik wel vrolijk van een goed nummer of mooi weer enzo. Of als het sneeuwt, of als het onweert. Of als ik een hoger punt kreeg dan verwacht. Nah ik kan van kleine dingen blij worden ja :)
|
Ik word juist van kleine dingetjes die me goed doen heel blij.
de zon bijvoorbeeld.. maar het kan ook een lief vriendje zijn die schattig ligt te slapen ofzo :) |
vrolijk kan wel eens voorkomen bij mij
tevreden ben ik minder snel omdat ik altijd het idee heb dat het nog wel beter zal kunnen |
Nooit. Alleen tevreden.
|
Citaat:
|
Blij? Van heel mooie dingen of lieve personen, bewondering en verwondering. :)
|
tja dat zijn er nogal wat, een goed stukje muziek, al dan niet door mijzelf ten gehore gebracht, geinen met mijn vrienden.
|
Citaat:
|
Ik word blij van de kleine dingen ja. :)
Eigenlijk is dat ook wel logisch, want de grote dingen die 'moeten' leuk zijn en dat is voor mij al een motivatie om er niks meer aan te vinden. :o :D (Niet altjid hoor, maar over het algemeen haat ik die gedwongen dingen) |
Ik word blij van kleine dingen jah,
maar het kan door iets stoms direct veranderen.. |
Ik kan ook heel vrolijk worden van kleine dingen, van een leuk nummer, van een lieve opmerking, soms ook als het keihard regent, noem maar op.
|
Van bepaalde muziek kan ik snel blij worden ja, of van mooi weer, of een lief woord van een pesroon waar ik om geef. :) Maar ik ben juist iemand die heel snel boos kan worden, ook om kleine dingen. Dit is vaak ook snel weer over.
|
Ja, ik kan blij worden van kleine dingen, maar mijn humeur kan evengoed meteen omslaan nadat er iets kleins in negatieve zin gebeurt...
|
Citaat:
|
van de zon word ik soms wel blij, niet van de radio.
|
Ligt aan zo veel dingen...
|
Citaat:
|
Ja dat kan ik heel snel worden ja.
het kan dan ook weer heel snel verdwenen zijn. |
Citaat:
Ontopic: ik ben het zonnetje in huis |
Ligt eraan... word meestal wel blij als meteen iets goed gebeurt. Maar bijvoorbeeld met schoolwerk ben ik niet te snel tevreden, ik ben daar nogal precies in.
|
Ik kan heel snel en door iets heel kleins heel vrolijk worden. Maar ik kan ook heel snel en door iets heel kleins heel verdrietig worden.
|
Muziek beinvloed mijn humeur heel erg en het weer ook wel. Als ik niet heel erg down ben kan ik best wel genieten van de mooie kleine dingetjes. Afgelopen zondag toen ik in de trein terug naar huis zat, met een mooi weekend in mijn herinnering, een mooi liedje op, het zonnetje dat lekker in mijn gezicht schijnt en reflecteert in het water, dan ben ik echt wel volmaakt gelukkig. :)
|
Ja hoor, ik word snel vrolijk. Van zonnig weer en lekkere zomerse muziek, zoals nu. (y)
|
ik ben ontzettend vrolijk: ik kom net mijn bed uitvallen!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |