![]() |
Telepathie
Heej!
Weet een van jullie misschien iets over telepathie? Hoe je dat kan onderzoeken, voor anw :rolleyes: |
--------> mystiek
|
Citaat:
ikzelf ben niet telepatisch, maar ik heb wel vaak een vreemd gevoel op een tijdstip dat er met iemand iets gebeurd, wel iemand waarmee ik close ben, of bloedverwant ed. (bij mn opa en beide oma's ben ik snachts wakker geschrokken, en idd op het tijdstip dat zij overleden dat soort dingen...) en nu post ik weer. dat zou ik niet meer doen *grom* |
Citaat:
|
ten 1ste, gebruik de zoekfunctie es voor de verandering...
daarachter zit een wereld van informatie :eek: en ten 2de, wtf zijn da voor stomme poll antwoorden :/ :rolleyes: ontopic, ik ben nie telepatisch, maar ik geloof dr wel in. |
Ik weet het nog niet, maar ik neig naar nee
|
neuh
|
Ik geloof wel dat Tuvok van Star Trek telepathisch is.
|
Ja, ik wel... ik lees de hele dag mijn eigen gedachten :rolleyes: .
Wat wil je met die Poll antwoorden bereiken?:s |
Ik ben overtuigd telepatist.
|
Tussen denk het wel en het is toeval. Ik stem voor denk het wel.
|
ik denk vaak aan iets en 1 seconde later zegt iemand precies dat woord of dat onderwerp...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dus telepatisch kan je ook gedachten lezen.. dan zou je dus bij elke toets/examen zo moeten kunnen invullen he
|
Citaat:
Verwacht ook niet dat iemand die beweerd dat hij of zij telepatisch is, het ook maar enigzins kan ondersteunen met bewijs. Dat druist waarschijnlijk tegen hun geloof in en dat ze het alleen gebruiken op momenten waar alleen mensen aanwezig zijn die er ook blind in geloven of dat er niemand in de buurt is die het kan ondersteunen. Waarom het bewijzen? Zij zijn overtuigd dat ze het kunnen... |
Citaat:
|
misschien kun je een groep mensen nemen, die een test met kaarten raden laten doen en daar je conclusies uit trekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je gelooft dat het geen toeval is, is het dat niet.
|
Citaat:
|
Ja ik geloof wel in telepathie.
Heb het soms al eens gehad... :cool: |
ik weet niet wat het is
|
Citaat:
|
Hoe je het zou kunnen onderzoeken?
Zo'n spelletje heb ik ook een keer gedaan. Met kaarten. Je hebt bijvoorbeeld een paar kaarten met cijfers of kleuren en die geef je dan aan iemand anders. Diegene heeft z'n ogen dicht en moet bedenken welke het is. Maar dat kan natuurlijk ook steeds toeval zijn :p |
Ik denk dat ik wel een beetje telepatisch ben. Maar volgensmij is iedereen dat wel een beetje. Een tijdje geleden deden we oefeningetjes om te kijken of we telepatisch waren, van mn beste vriendin kreeg ik steeds niks door (getal van 1 tot 100+kleur) en bij mn zus raadde ik het best vaak.
|
Tsja, wat is 'best vaak'?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |