![]() |
Is warm weer ook perse mooi weer?
Het viel me vandaag ineens op dat je heel snel zegt dat het mooi weer is als het warm is. Maar vind je het weer ook echt lekker/mooi als het warm is? Of heb je het liever wat minder warm? Vertel!
|
Benauwd warm niet. Dat is wel geil weer.
Ok, ik ga maar chocolade eten of zo, ik ben die opmerkigen van me best wel beu nu. Of beau. Ehm. Nevermind. |
Zeker niet.
In Italië 30 graden en in Nederland 30 graden is een wereld van verschil. |
Mooi weer is wat mij betreft mooi weer voor de ogen. Oftewel: blauwe lucht afgewisseld met indrukwekkende stapelwolken en eventueel een buitje. Dat onder een frisse noordwestenwind. Deze wind zorgt er dan ook weer voor dat het helder is en je ver kan zien.
Lekker weer heeft wel met warmte te maken, maar ik vond het vandaag al te warm. :o |
Mooi is mooi. Alleen benauwd is niks an. Dat is alleen maar gruwelijk irritant
|
ik vond thailand met 30 graden toch beter weer dan dit vandaag
|
Mooi weer bestaat niet. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Vandaag was het dus warm, maar zeker niet mooi. |
Mooi weer vind ik een lekker warm zonnetje met een dagtemperatuur rond de 25°C en een constant briesje.
En s'avonds vind ik het mooi weer als het keihard onweert met veel bliksem en de regen met bakken uit de lucht valt. Dat vind ik gewoon mooi om naar te kijken :) |
Beuh, dit weer is niet mooi iig. Ik dacht even mijn tussenuur door te brengen op het bordes van de school in de zon Ik ben binnen 20 minuten naar binnen gesprint. Doe mij maar een graad of 23. Net t-shirtweer, en geen geplak aan je stoel. (had een toets Engels in een überwarm lokaal midden op de dag, das dus echt niet leuk..)
|
Ik zie mooi weer niet als van dat benauwde gedoe met temperaturen boven de 30 graden en een vochtige lucht zoals hier in Nederland waar je misselijk van wordt. Nee doe mij maar iets koeler, 22-25 ofzo. En dan zonder wolken, dat is voor mij mooi weer :)
|
Ik haat het.. Ben misselijk, heb koppijn, totaal geen energie, ik heb een gruwelijk slecht humeur en tot overmaat van ramp ook nog zonne-uitslag.. Joepie..
Doe maar gewoon 23/25 graden voor mij. Dat is meer dan genoeg. |
Citaat:
|
Als 't maar niet te warm is. :o
|
mooi weer is een graad of 23/24 met een beetje wind. Dit is gewoon veeeeeeeels te warm
|
Citaat:
Dit soort weer vind ik maar niks. |
met drukke schooldagen mag de zon van mij wel wat minder schijnen
|
Het hangt ervanaf.. als ik een schooldag heb mag het van mij allemaal wel wat miner plakkerig enzo. Maar als ik surfend/zonnebadend/zwemmend mijn dag door kan brengen is het lekker als het zo warm is. Liefst wel met een beetje wind.
|
Nee, het is kutweer!
|
Warm weer zuigt.
|
Het is veel te warm...
|
Mooi weer vind ik als de lucht helemaal blauw is en geen enkele wolk te zien is en de zon volop schijnt. Als het maar niet te warm wordt.
Vandaag vond ik erg prettig weer. Was erg goed uit te houden. |
Citaat:
maar als het bewolkt is en vet warm is het dus echt niet mooi weer! |
als ik vrij heb kan het me niet warm genoeg zijn
als ik moet werken/school hoeft het niet zo warm :o |
Citaat:
|
Nee, warm weer is niet persé mooi weer. Zo kan het ongelovelijk heet zijn en toch bewolkt. En ja, in Nederland gaat warmte in combinatie met bewolktheid samen met een hoge luchtvochtigheid. Dat wordt dus zweten.:eek::(
|
Nee.. Ik vind heel warm weer *zoals vandaag* helemaal níet lekker.. En tziet er wel mooi uit, alster geen bewolking is, maar zo mooi ist ook niet.. kblijf toch binnen, veel koeler.
|
Ik ben eigenlijk blij dat ik moest leren, ik zou het buiten echt niet volhouden.
Vies gewoon. (n) |
geef mij maar stortregen en vrieskou :)
|
Citaat:
|
als het 30 graden is met regen, is het niet leuk
mooi weer is temperatuur 25-30 graden, blauwe lucht, niet benauwd, af en toe een licht briesje |
NEE
benauwd kut weer met 45 graden en wolken is niet leuk aan de andere kant kan het op een winterse dag emt -5 heel mooi weer zijn :) |
ik ovnd het vandaag niet ozn goed weer,ik heb een uur uiten in het zonnetje gelegen en toen barstte ik vd koppijn,dus van mij mag het best ietsie minder izjn..
|
Ach, ik vind het wel wat hebben dat snikhete weer :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben de hele dag in A'foort geweest, ik heb tijdens mijn 2,5 uur vertraging op het station zélf mensen begluurd :p |
Ik vind te warm ook niet lekker weer, zeker niet als je binnen of buiten inspannend bezig bent. Om echt lekker weer te hebben, maghet voor mij een aantal graadjes kouder zijn, maar het zonnetje mag wel blijven schijnen, dán is het pas lekker weer! :)
|
Ik vind het mooi weer als ik lekker buiten kan lopen in een hemdje zonder mouwen en een lange broek of driekwartbroek, er een lekker fris briesje waait zodat je lekker koele lucht binnenkrijgt door het openstaande raam, het zonnetje wel lekker schijnt maar je niet overal aan vast plakt en 's avonds nog lekker buiten kan eten. :)
Ik ben wel veeleisend zeg :| |
De zon boeit me echt geen fuck, daar ga ik toch niet inzitten.
Maar warm weer is voor mij mooi/goed weer. |
Niet bepaald. Soms is het echt onaangenaam warm en vochtig maar niet zonnig, zo'n paar uur voor een onweersbui. Dat is echt vervelend. En soms schijnt de zon wel maar is het niet warm, dat is het gevaarlijkste weer, dan zit je te verbranden maar je hebt het niet eens in de gaten. :)
|
zeker niet tis eerder irritant dan mooi :)
|
Het is nu ook mooi weer maar de zon schijnt niet. Het is gewoon lekker temperatuurtje nu.
Sorry, het is vroeg en heb beetje moeite met goede teksten. |
lekker weer om binnen te zitten!
|
Vandaag is het hier nou echt mooi weer (al zou de zon zich wel eens mogen laten zien) :)
|
Mooi weer is windkracht 5 a 6 :cool:
|
Citaat:
|
hmmmmooooi weer
|
Citaat:
|
In een snikhete trein vertraging hebben is geen pretje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26. |