![]() |
Misfits doen Haarlem weer aan!
Vrijdag 17 september staan the Misfits samen met the Roolettes(zegt me verder geen fuck) in het Patronaat. Voorverkoop is geloof ik zelfs al begonnen dus wees er snel bij.
Dit wordt hard tot op het bot! |
en de dag ervoor staan ze in eindhoven
|
eindhoven it is
|
relaxed...ik ga naar haarlem
|
NoMeansNo doet Haarlem ook aan!
|
alweer? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja alleen (ik weet het lame) maar haarlem is best wel ver van amsterdam ;)
|
Citaat:
fokkin 20 km of zo |
toe maar
ach, misschien als ik niks te doen heb |
Citaat:
(u kunt me herkennen aan een rode roos) :D |
Citaat:
een van m'n beste concerten ooit, nog steeds. |
September?
Wellicht in Haarlem van de partij, mits de entreeprijs niet de spuigaten uitloopt. |
isseral een prijs bekend enzeo?
|
Oh leuk ik baalde wel een beetje dat ik er de vorige keer niet bij kon zijn, vorig jaar maart ofzo in haarlem was geweldig. Ik ga naar de effenaar, haarlem is toch wat moeilijk te bereiken voor ons..
|
hmm ik wil wel komen maar ik ben te lui om nu al een kaartje te kopen eigenlijk
|
Citaat:
|
haarlemmmmm
|
Citaat:
haarlem zal wel soortgelijk zijn te duur |
The Roolettes zijn wel leuk. Als het de UK band is. Er zijn geloof ik 2 bands met die naam.
|
19 september in sneek , daar ga ik heen :o
|
is dit weer met marky ramone en dez cadena? of eindelijk eens een keer de 'echte' misfits
|
Citaat:
|
17,50....donderdag 16 september...hmmm...
|
wel op 'n ov dag, dat is goed (y)
nu nog denken ofi k er 17.50 voor over heb |
De Misfits.... Nee.
|
Citaat:
Waar in Eindhoven spelen ze? |
Jerry, Dez en die Ramone zitten zeker op zwart zaad. Jezus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga ze wel op het Dour-festival zien. Was er de vorige keer in Haarlem ook bij...
|
Citaat:
Maargoed ergens kritisch over zijn heeft natuurlijk geen zak meer met punk etc te maken. Was ik vergeten. |
Enerzijds heb je wel gelijk. Maar wat is het punt om daarover te blijven doorzagen? Laat die kids gewoon lol hebben enzo.
|
Daar heb je ook een punt :D Niks ten nadele van de kids die daar heengaan. Hoop dat ze plezier hebben.
|
Citaat:
|
vorige keer in haarlem vond ik het op zich wel vet, veel ramones covers en het klonk wel redelijk als the misfits dusja..
deze keer word het eindhoven |
ik ga erheen in eindhoven maar daar is het dus 17.50
|
Ik heb deze 'Misfits' ook 2x gezien, op Hellfest en in het Patronaat. Een betere Misfits coverband kan je je niet wensen eigenlijk (hoewel veel van die nrs wel langzamer gespeeld mogen worden, Hybrid Moments klonk echt voor geen meter).
Ik droom nog steeds over een Misfits tour met Danzig op zang. Oh trouwens, de nieuwe band van Michale Graves, Gotham Road is ook best cool. |
Citaat:
Nah heb ze nu al 2 keer gezien waarvan 1 keer in het patronaat..... Ik las ergens trouwens dat Jerry en Glenn aan het praten waren of ze niet nog eens iets samen konden gaan doen wat betreft Misfit (y) |
oh misschien wel een idee om er heen te gaan, misschien 'vergeet' ik dit keer niet het hele concert.
|
Misschien dat ik mijn drumstokje nu ook door Jerry Only kan laten signeren ofzo
Vet :D |
ben eigelijk alleen voor de bouncers en radiohead amsterdam uitgeweest,
denk wel dat ik er ben, als je toch de stad uit moet, dan maar naar haarlem |
gatverdamme je zal je dorp maar niet uitwillen
ik krijg altijd jeuk als ik te lang op een plek ben |
Citaat:
|
Oja..Francis wil daar heen :rolleyes:
|
wat is er gebeurt met de echte 'misfits' dan? danzig e.d
|
Citaat:
|
ik hoop er ook weer bij te zijn. dan maar eens buiten amsterdam :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |