![]() |
De Schaduwkut
Met de naveltruitjesmode van de afgelopen jaren is gelijdelijk een soort van tatoo-hype meegekomen. Hiervoor wou ik een nieuw begrip introduceren in de Nederlandse taal: De Schaduwkut. Een schaduwkut is een totooage die in het verlengde ligt van de bilspleet, op de onderrug. Veel geziene varianten zijn: de tribal, de vlinder (of een ander dier) en Chinese tekens. Meestal gaat het om symetrische composities.
De orginaliteit is er onderhand wel vanaf, de vraag is natuurlijk, of het wijs is een dergelijke mode-gevoelige tatoo te zetten. Wat is jullie visie hierop? |
Als je het mooi vind moet je het vooral doen. Ik vind het wel grappig, maar inderdaad echt origineel is het niet.
En hoezo schaduwkut? |
ik ken maar 1 iemand met een vlindertattoo, en bij hem zit die op de borstkas.... :p
voor de on-topic rest: niet mooi over het algemeen, maar misschien komt dat omdat ik vooral de tribaldingen zie, en ik tribaltattoos over het algemeen lelijk vind |
Citaat:
|
Waarom noem je zoiets een schaduwkut ?
|
schaduwkut? hoe kom je daar nou weer bij :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het nogal ver gezocht :| |
Omdat de tatoo meestal driehoekig gevormt zit en aan de andere kant zit, de schaduwzijde. Ik moet zeggen, met flink wat bier achter de kiezen lijken zulke dingen veel logischer:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hou er niet van,ook niet van de benaming "schaduwkut" trouwens...
|
Citaat:
|
eigenlijk moest ik meer aan een nieuwe schaamhaarlijn denken.
maar nee, die dingen vind ik niks, vriendin van vroeger had er 1. |
schaduwkut hmm...
|
ik vind het ontzettend lelijk, ik ben gek op tattoos maar dat soort dingen vind ik gewoon zo ordinair en vies en lelijk. :nono:
|
ik denk, leuk topic
niks hoor :( |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik vind het een misleidende topictitel :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het maar dom, die naam ook eigenlijk :p
|
Ik hou niet van bilspleten tattoo's die er van onderen boven uit piepen enzo. Bij jongens vind ik het wel dan wel weer leuk, maar dan walg ik van tribal tattoo's.
|
Citaat:
|
Citaat:
sinds wanneer moet je uit kunnen leggen waarom je iets niet mooi vind? |
Citaat:
|
De benaming snap ik ook niet en vind het woord maar niets.
Ik kan me er ook niet echt iets bij voorstellen. :confused: of is het gewoon zo'n ding boven je bilspleet? |
Lelijk, het zijn meestal van die afgezaagde tribals bij afgezaagde breezer hoeren die het maar al te graag showen :nono:
|
Citaat:
als je iets lauw (of hoe je dat ook schrijft) vind hoeft het toch niet warm/koud te zijn. en als je iets vet vind wil dat toch niet meteen zeggen dat het dik is. |
Citaat:
(dat is een beetje wat ik bedoelde te zeggen) ik ben echt strontvervelend vanavond (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het wel een leuke plaats, toch wel. maar origineel zijn de ontwerpen meestal niet nee. (maar dat is met andere plaatsen net zo)
|
Citaat:
|
Lelijk ende saai.
|
Citaat:
|
Citaat:
dat dacht ik dus ook meteen na zijn post gelezen te hebben ja |
ik vind die tribals zo ontzettend standaard en saai, iedereen heeft ze en er zit totaal geen betekenis aan...
het is gewoon on-origineel en ik vind dikke wijven met vetrollen over hun broek en hun string erbovenuit met dan zo'n tattoo echt om te kotsen. genoeg argumenten? |
Ik vind het laten zetten van "modieuze" tatoo's sowieso erg meeloperig en dom. Maar als mensen het graag willen, ik zou ze niet tegen houden. Het zal me eigenlijk geen reet roesten, enzo.
|
ik had hier toch op gereplied :confused: :confused: :confused: :confused:
|
Citaat:
|
haha :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik vind het echt drie keer niks. Ben je net lekker doggy bezig, word je constant afgeleid door die obscene tattoo. Dank je de koekkoek. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zag vandaag nog een meiske die dat had. Echt lelijk.
|
voordeel is wel dat je dan niet constant zelf naar die lelijke tribalfiguur hoeft te kijken tenzij je je in moeilijke bochten voor de spiegel wringt
|
Citaat:
Simpel zat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06. |