![]() |
Hoe doe jij het?
Als je iemand zou gaan vermoorden, hoe zou je het dan doen?
- broodmes? - Jachtgeweer? - Waterpistooltje? - Voor degene gaan koken, waardoor hij sterft aan voedselvergiftiging door je prachtige kookkunsten? - Wurgen met flosdraad? - Cirkelzaag? Of totaal iets anders? Ik zou in ieder geval hem bewusteloos slaan met een banaan en hem dan ophangen. :o |
mijn oksel laten ruiken
|
Kettingzaagoptie. :s
|
Toch niet leuk, ophangen als ie bewusteloos is. Dan voelt ie er weinig meer van! Nah, ik zou zeggen, laten leegbloeden is wel leuk :D. Maar als je het echt goed wil doen; iemand gewoon meteen in een vermaalmachine gooien. :o
|
of wurgen met mijn tenen
|
doodslaan met een theelepeltje, anders is er geen lol aan.
|
Waterpistool natuurlijk. En niets minder dan een SuperSoaker 3000. :cool:
:rolleyes: |
3 apaches :cool: :P
nouja, wel grof geschut ja.. erm,.......... maar ik wil helemaal niemand vermoorden. |
Nou nou nou zeg. Gewoon een geweer. Snel en schoon.
|
Niet.
|
Ik zou hem of haar mijn vaders kookkunsten laten proeven. Dat overleef je echt niet :)
|
Citaat:
Nee, maar STEL...ALS.... niet is in dit topic geen optie |
een kleine klop met een ijzeren staaf op het achter hoofd (staaf is wel massief). vrij schoon en als je het goed doet komen de hersenen er niet uit.
|
ik hou hier niet van
|
:(
|
Niet :p
Maar als het dan echt moet doe dan maar met een waterpistooltje.. |
Citaat:
Te emotioneel? :o |
Citaat:
|
Dat wil je niet weten. :)
|
De authentieke perseus-handrevolver.
|
Citaat:
|
Z'n huis insluipen (zonder braakschade dus), een langzaamwerkend gif in z'n flesje koffiemelk doen, alle vingerafdrukken netjes wegvegen en wegwezen weer.
|
Sniperrifle
|
met een sniper op vele meters afstand, in iets van een kuil in een bos. de sniper smelt ik om zodat mijn vingerafdrukken niet zichtbaar zullen zijn. ik gebruik wel een badmuts, rubberhandschoenen en misschien een kapje voor mijn mond tijdens dat ik de sniper aanraak. na de moord doe ik alsof het nooit gebeurd is.
|
Crushen tussen mijn dijen. :evil:
|
wurgen met mn pinken
|
onthoofden
|
weet je hoe lang je dit soort dingen kan terugvinden op internet? dat zet ik hier dus echt niet neer ;)
|
Citaat:
Xou 'het slachtoffer' op een onbewoond mini-eilandje dumpen en er dan nooit meer naar omkijken.. |
Citaat:
Maar zelf zou ik die gene doodslaan, doodknuppelen ... Lijkt me wel lekker om iemand helemaal kapot te mogen slaan :evil: |
niet :p
|
Met een Kalasj doorzeven in Tony Montana-stijl. Say hello to my little friend. (y)
|
ik zou op diegene gaan poepen :rolleyes:
|
met een houten knuppel van achter aanvallen
|
Cyanide tussen een sandwich. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lucht in ader spuiten. Heel pijnlijk, maar laat 'geen' sporen achter.
maar stiekem ben ik wel een heel lief persoon |
Ik wurg hem met zijn eigen darmen.
|
Citaat:
|
Knock-out slaan en met een flink gewicht het water in. Hoppa.
|
eerst iemand heel lang volgen tot je een geschikte plaats weet om m ongezien te ontvoeren en m vervolgens nadat je m ontvoerd hebt oldskool met een steen aan zn been en een prop in zn mond levend de waal ingooien
|
Nou als ik dan toch iemand moet vermoorden, 'gewoon' een kogel door zijn of haar hoofd jassen.
|
Zo bang maken dat diegene van schrik in z'n broek schijt, waardoor die Hepatitis B krijgt.
|
Citaat:
|
Ik zou met een kaasschaaf de schedel van ze pasgeboren baby totaan het bot openschaven. Daarna een gat met een klopboor in die schedel boren en met een vishaakje aan draad de hersens er langzaam uittrekken. Daarna zal hij sterven van verdriet.
Maakt dit me nu een raar persoon ? |
Vergiftigen. Met arsenicum in de bonbons :cool:
Of rattengif, dat mag ook, maar dan moet het wel een vraatzuchtig persoon zijn. |
Vergif, natuurlijk. ;)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |