![]() |
verhuizen
Ik ga binnenkort verhuizen. Wie helpt mij met ein lijstje maken met dingen die ik moet regelen en aan moet denken? Bijv. adreswijzigingen versturen etc. Sorry maar ik krijg hier verder geen hulp bij dus jullie hulp is welkome...
Kan uitschrijven en inschrijven bij de gemeente trouwens ook via Internet? |
Bij de gemeente moet je langs komen om in te schrijven....dan doet die gemeente ook de uitschrijving...(ik kon t niet via internet iig)
Maak een lijstje met al je abonnement en lidmaatschappen...ook de dingen waar je maar een keer per jaar bericht van hebt ofzo Denk aan verzekeringen enzo (als je bijvoorbeeld het huis uit gaat) |
En rekeningen en je telefoon- en/of internetabbonement.
|
Verzekeringen (ziekenfonds)
Nieuwe Tandarts Nieuwe Dokter Je werk of je school IBG Telefoon aanvragen Gas water en licht aanvragen Het maakt ook nog uit of je op kamers gaat of echte een huis huurt. Want dan krijg je ook dinge als huursubsidie en kwijtschelding. |
voor duidelijkheid: ik ga bei een vriend wonen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Via www.tpgpost.nl kan je bij veel dingen je adres laten wijzigen. (Via de 'verhuisservice' )
|
Citaat:
|
Inschrijven bij de gemeente kan niet via het internet.
Je kan je post een paar maanden laten doorsturen. Inventariseer waar je allemaal staat ingeschreven en wijzig daar je adres. Succes! |
adreswijzingingen doorgeven aan iedereen die je weleens post stuurt behalve stalkers. dus naar je vrienden, familie, kenissen, abbonementen en bank etc.
en een verhuiswagen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb trouwens ook via TPG een aantal adreswijzigingen laten sturen. Ik kreeg ook zo'n formuliertje meegestuurd voor een adreswijziging bij de gemeente...maar moet je dat nou bij de oude of nieuwe gemeente inleveren?
|
Citaat:
|
oja, dat heb ik eerder gehoord...thanks :)
|
Op deze site van de Rabobank staan wel wat tips, ook handig als je niet bij deze bank bent: http://www.rabobank.nl/info/execute/node?node_id=186623
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58. |