![]() |
Data op digitale foto's
Ik heb een aantal foto's waarop zo'n lelijke rode datum staat... Hoe krijg je die achteraf het beste weg? Met paint de kleur kopieren en zo weghalen, of is er een ander trucje voor?
|
kun je ook met een instelling van je digi camera weg halen.. moet je even in je papieren kijken, staat er vast wel in
maar met deze foto's het beste om te stempelen in fotosjop |
nou met paint word het wel lelijk, met programmas als photoshop kun je dat heel netjes weghalen. tenzij er echt iets opvallends achter zit, dan is het moeilijker.
|
kan dat ook met paint shop pro 8? Of kan ik beter photoshop dowloaden? (is dat gratis?)
|
Illigale praktijken op een openbaar forum! :eek:
Ga het maar orgineel kopen :p |
hij vraagt of het gratis is....
|
Citaat:
|
kan gratis idd
|
Citaat:
en ja, stamp-tool :) |
Photoshop is nooit gratis te krijgen ... :S temminste als je de illigale "versie" ervan heb kom je op de blacklist...
|
je kunt een TRIAL downloaden van photoshop CS op de adobe.com site.
En je kunt beter de Healing Brush Tool (j) gebruiken. Die werkt net als de stamp tool, maar sampled de omringende pixels en plakt dan een beter passend patroon over het gebied. De stamp tool plakt letterlijk datgene wat je daarvoor geselect had en daardoor krijg je kleine oneffenheden in de textures. |
Citaat:
tenminste, illegale, hebt en grammaticaal gezien klopt de zin niet. :o welke blacklist? ja ik zit te freaken nu :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat boeit een blacklist...
tenzij je een bedrijf hebt kunnen ze je nix maken niemand komt controleren, alleen bij desing bedrijven komen ze kijken of je wel legale software hebt. en verder... een blacklist voorkomt enkel dat je kan updaten... updates zijn ook illegaal te downloaden :rolleyes: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50. |