![]() |
Hoe oud was jij toen je uit huis ging?
Hoe oud was jij toen je uit huis ging? Dus weg bij je opvoeders?
Eventueel mag je ook nog de reden vermelden. :) |
Ik was zeventwintig toen ik het huis uitging. Reden was dat ik een flat kreeg.
|
Laatste
|
Ik woon nog thuis :)
|
ik woon nog thuis, hoe lang dat nog duurt weet ik niet. Misschien zit ik over anderhalf jaar op kamers, misschien blijf ik wel tot t eind van mn studie thuis wonen
|
Ik woon nog thuis totdat ik financiële zekerheid heb.
|
Ik woon nog thuis (...) motherfuckers.
|
16, havo diploma, hbo opleiding op ongeveer 2,5 uur reizen -> op kamers.
in het weekend en vakanties enzo ben ik wel nog thuis bij m'n ouders, dus helemaal uit huis ben ik niet. |
Eigenlijk 14, maar op me 18de woonde ik weer fulltime thuis. Doh. :P
|
ik woon nog thuis
over een jaar ben ik klaar met school en ga ik het huis uit dan ben ik 17 |
Ik wil korte termijn het huis uit, dan ben ik dus 20.
|
19...veels teveel ruzie enzo, ook al ben ik er nou weer een paar weken fulltime en gaat dat wel goed...nah verder is t ook wel gewoon nodig om niet telang thuis te wonen, k vind t nogal triest als iemand van 25 nog thuis woont en zich laat verzorgen enzo
|
23 of 24 denk ik.
|
Citaat:
Ik woon ook nog thuis. |
Ook ik woon nog thuis.
|
ik woon thuis
|
16> ik ging "studeren" en het was te ver weg om elke dag met de trein op en neer te reizen. maar ik heb m'n studie en stad daar ook wel een btje op uitgekozen...
|
ik wacht eerst tot mijn broertje het huis uit is :o
|
19,is iig de planning :)
|
Jonger dan vijftien - maar dat telt misschien niet.
|
pas nog
|
16, en toen heb ik een tijd op straat geleefd, in duitsland gewoond, en daarna toch terug naar mn vader omdat het niet anders kon, daar op mn 17de weggevlucht en samen gaan wonen bij een vriendin. Toen bleek dat zij de huur niet betaalde en we dus het huis uitgezet dreigden te worden en er zelfs na nachten over straat gezworven geen woonruimte te krijgen was voor mij (en dat met vaste baan) moest ik terug naar mijn vader (maar daar mocht ik nooit binnenkomen en dus leefde ik ook op straat en in internetcafe's), en sinds mn 18de ben ik bij mijn vriend en zijn ouders ingetrokken en sinds een paar maanden hebben we onze eigen flat
|
18, ben samen gaan wonen.
|
Ik ga binnenkort uit huis. Reden is een lang verhaal.
Kheb dus 17 aangeklikt. :o |
Ik hoop zo rond mijn 40e zelfstandig wonen aan te kunnen.
|
Whehehe die poll! :p
Ik ben nog niet het huis uit, maar als ik een kamer vind in Tilburg (daar ga ik vanaf september studeren) ben ik dit jaar op mijn 21e het huis uit. Dan kom ik wel elk weekend terug naar huis. |
Ik woon nu nog thuis dus daar heb ik op gestemd maar ik ga (als ik slaag) in september op kamers in Leuven (kamer heb ik al) dus dan ben ik 18 als ik uit huis ga :)
|
Ik ben nog niet het huis uit. Ik ben pas met mijn moeder verhuisd, en dan ga ik nu niet nog een keer verhuizen. Ik heb er het geld ook niet voor om op kamers te gaan.
|
Ik ben nog niet het huis uit :cool:
|
Ik ben nog niet het huis uit
|
Ik woon nog thuis.
|
ik was net 18 toen ik het huis uit ging.. niet vanwege mijn ouders maar puur omdat ik iets voor mijzelf wilde hebben
|
Ik woon nog thuis.
|
ik woon nog thuis maar ga in augustus/september op kamers.
Dan ben ik nog 17 |
Citaat:
|
Ik ben nog niet het huis uit.
|
woon nog thuis
|
ik woon nu nog thuis, op mn 16de ben ik uit huis
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk als ik 17 ben...
|
Ik ben nog niet het huis uit
|
19 --> vwo-diploma --> studeren --> op kamers
|
18, en heeel ver weg :|
|
Als het goed is ben ik 19. ;) Maar in principe woon ik nu nog thuis, nog 3 maandjes wachten. <3
|
Ik woon nog gezellig thuis :p
|
Ik ben voor mn eerste verjaardag weggegaan uit mn eerste huis :( Oh shit... weg bij mijn opvoeders? not quite jet :p
|
18.
|
Citaat:
|
Toen ik 18 was ging ik op kamers. Ik ben nog wel in weekenden en vakanties thuis, dus helemaal uit huis is het niet :)
|
Wat een geslaagde poll. :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |