![]() |
Condoom-problemen
Ik kan niet een condoom aan, want ik hoef er maar naar te kijken en 'hij' staat al slap. wie heeft dit probleem(pje) nog meer
|
Misschien moet je aan je vriendin vragen of zij dat wil doen? Dan is het niet zo'n stopfase na het voorstel (nu even stoppen want ik moet een condoom om doen.. en .. eh ja nu kunnen we verder.. ). Ze kan ook nog zoenen ofzo terwijl je het condoom omdoet? Zodat je opgewonden blijft en het niet zo'n leeg moment wordt.
|
Precies, zoals murwari zegt. Ga het hele gebeuren niet onderbreken voor het omdoen van het condoom, maar betrek het in het spel! Zie het als een geil iets.
Als je vriendin hem omdoet, blijf haar dan strelen, kussen. Vraag of zij je ballen wilt blijven strelen, dat soort dingen. Of, maar dat vergt enige oefening, vraag of zij het condoom met haar mond om wilt doen... |
Het leidt natuurlijk even af, maar de voorpret is toch ook al leuk? Het feit dat je een condoom om gaat doen betekent dat je straks in haar mag! Als je daar nou aan denkt, dan hou je hem toch wel klaar voor actie?
|
Laat haar 'm met haar mond omdoen, is even oefenen maar lukt d'r wel.
|
hmmjah 'n rubberfetishist heeft dat probleem dan weer niet :evil:
|
Citaat:
Maar ehm, dat hij slap wordt als je naar een condoom kijkt, is dat een ironische overdrijving of is het echt zo? Want als dat echt zo is dan lijkt mij dat het meer een soort condoom-angst is, en dan moet je gewoon veel oefenen op je kamer met condooms omdoen, zodat je over de angst heenkomt :). Als het overdreven is en hij pas slap wordt tijdens het omdoen, ehm, dan moet je ook gewoon oefenen, dan duurt het omdoen minder lang. En pas omdoen als-ie keihard is, dan gaat 't makkelijker. |
Och, het is niet heel erg, we doen t toch meestal zonder, maar mijn vriendin heeft pas een antibioticakuur gehad... vandaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
En zoals hier al meer is voorgesteld is 't een kwestie van oefenen.. kwestie van handwerk.. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ff Wachten tot je wat volwassener bent.
|