![]() |
Ik kan je alles laten geloven
Ik geef om je
Ik wil je niet kwijt Verlaat mij nooit Alsjeblieft, blijf bij mij Schijn Alles is nep Een illusie Een droom Niets is echt Behalve de waarheid Onbekend is hij Niemand die het weet Schijn Alles is nep Een illusie een droom Je gelooft me niet Het was nep Ik speelde met je gedachten Jij denkt dat ik lieg Schijn Alles is nep Een illusie Een droom De waarheid is bekend Geloof het of niet Doe wat je wilt Maar verdwijn Schijn Alles is nep Een illusie Een droom Ga heen Vertrek Geloof het of niet De leugen is voorbij |
te lang
te voorspelbaar. 'schijn is nep een illusie een droom' vind ik bijvoorbeeld ietwat te gekunsteld overkomen. en daarnaast zit er best potentie in, gezien je zinnen maar dit vind ik niet zo mooi. |
whoops, ik dacht dat een meisje dit had geschreven, maar jongens kennen dit klaarblijkelijk ook. Ik vind het een beetje te veel gezeur, en je bent niet de enige met al dat verliefdheid, liefde, liefdesverdriet, onbereikbare liefde gedoetje. Maargoed, het kan ook aan mij liggen dat ik een hekel heb aan dit genre van dichten.
Leuk als je de frustratie van je af wilt schrijven, maar naar mijn mening bezit het niet genoeg kwaliteit om anderen te raken. Om met iets positiefs te eindigen, ik denk net zoals de poster boven mij zei, dat er wel potentie in je zit. |
verliefdheid, liefde, liefdesverdriet, onbereikbare liefde gedoetje :rolleyes:
*Uche uche uche* Vertel mij nou eens wat dit met liefde te maken heeft? En schijn is nep? "Alles" is nep... Het is schijn. Schijn is niet nep |
Mja, die eerste strofe riekt toch echt naar verliefdheid vind ik. Maar dan neem ik aan dat het over leugens gaat?
Vond het jammer, je titel sprak me heel erg aan, en ik had een dramatisch liefdessonnet verwacht, maar dat vield een beetje tegen. Ik vind het vrij simpel en te lang. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11. |