![]() |
[tekening] warmte + verveling...
|
tja
|
Ik vind em nog best mooi.
|
ik ook
|
wat is het?
|
het heeft idd best wel wat.
|
Het heeft iets en niets je ziet duidelijk dat je het warm had :cool:
En funest DONDER toch es op met je rare achterlijke zinlose puberale KUTreplies |
ik vind em wel wat hebben
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is een uitspraak die alleen geniale personen zullen begrijpen.
Ja knul deze kan de geschiedenis in. '' Het heeft iets en het heeft niets. '' - Chameleon2000 |
:D (y) gaaf Konikmaarzogoedtekenen :bloos:
|
Citaat:
duidelijk... |
Ik vind het wel leuk :)
Het is heel simpel, maar toch ook weer ingewikkeld, je kan er best een tijdje naar kijken zegmaar... jepz erg leuk (y) |
Niet mijn ding.
Citaat:
|
Citaat:
|
Vind het eigenlijk wel wat hebben :)
|
uhm.. tja?
|
t heeft iets.. :o maar wat weten jullie niet... dus :)
*scheinheilige up* :p |
Wel grappig. Maar zo grauw.
|
miscihne is het mooier als je het zwart en kleur meer laat overlopen dan ertegen aanzetten
krijg je een mooier efeect van verder wel mooie fantasie |
Ik vind t lelijk, het oogt saai en is nog slordig gemaakt ook.
Als het nou verf was, met dikke strakke lijnen enzo, dan was t misschien iets boeiender geweest. En je kan wel zien dat het warm was en dat je handen aan het zweten waren, al die vegen en vlekken. :s |
ik vind hem wel mooi, en die vegen hebben juist wel iets.. maarre telksnes als ik ernaar kijk vind ik die signature onderdaan iets met fuck the maken hebben :$ of iig ik lees het zo
|
hey ja! Dat was ook mijn eerste gedachte bij die signature! Pas toen ik het goed bekeek zag ik dat het er niet stond :)
Mooie tekening overigens.. |
ik zou verveling eerder uitbeelden met allemaal saaie rechte lijnen die nergens heen gaan. voor de rest vind ik dat de kleuren wel heel goed warmte uitbeelden!
|
Die vegen maken het toch al niet zo interessante tekeningetje er niet mooier op.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |