![]() |
Hoe houd jij je Bier koud op een festival??
over een paar weken ga ik naar Graspop een driedaags festival.
je mag 24 blikken meenemen de camping op en dat zal ik ook zeker doen. alleen is er 1 probleem hou houd ik dit koud>? een koelbox is niet zo praktisch denk en ik weet niet of ern 24 halve liters in passen. weet iemand hier wat op?? laat het me weten!!! mzzl Tom |
Niet!
Gewoon in de schaduw neerleggen. Zupen zulle gij! |
Doorzuupen (y)
|
Inderdaad, gewoon opdrinken voor het warm is. En anders toch opdrinken. Komop zeg, wat is nou een festival zonder warm bier?!
|
stel je niet zo aan man, niemand houdt bier koud op een festival behalve de ontruie mensen die met een caraven oid komen
|
Inwikkelen met aluminimunfolie wil nog wel eens werken, schaduw. En door drinken.
|
Je graaft gewoon een kuil. Daarin blijft het wel cool. Wel een kuil graven in de schaduw natuurlijk... :P Maar het is vergelijkbaar met een koelbox, denk ik... Ik drink niet :) Doei doei en veel plezier op graspop!!!
Ps. David vindt dat je ervoor moet zorgen dat al je vrienden ook heel veel bier meenemen, hij telde en toen zei die: 'Dan heb je namelijk 48 bier...' :P Of meer natuurlijk :) |
dat word dus doorzuipen :D
maar ach zovoorkom je een kater :D (Y) |
in een kuil ingraven ja, hihi (y)
|
Citaat:
pffffffffft. Jij weet niet wat een bierdrinker moet doormaken wanneer hij alleen maar lauw bier heeft. |
Citaat:
|
|
Vervang het bier met Jack Daniels. Eerder dronken, en minder dragen.
|
Citaat:
maar meneer wil nie met zo'n koelbox lopen :P |
Citaat:
|
Zorgen dat je het op hebt voordat het lauw is.
|
blikjes worden nooit echt superwarm tenzij je ze in de bakkende zon legt, maarja idd opdrinken, en doe eht gewoon in een paar tassen bij elkaar
|
gewoon in je voortent leggen en alleen sochtends tussen 6 en 8 heb je koude blikjes (y)
|
Citaat:
|
hahaha vorig jaar toen je warme bier dronk, jou hoofd :D
|
gebruik een koeltas (bijv van de supermarkt) en gooi er koelelementen bij, werkt redelijk. voor de rest; leg je bier niet in de tent of in de volle zon, maar dat lijkt me logisch :p
|
Citaat:
|
kuil graven.. daar wat plastic in leggen... en vullen met water
|
Mijn ervaring is dat dat gewoon niet lukt :)
Bovendien zijn die 24 blikjes echt erg veel sjouwwerk, waardoor een groot gedeelte al op is voor je bij de poort bent. (van parkeerplaats naar ingang was vorig jaar echt enorm ver lopen, vandaar) |
24? haha
Laat je niks wijs maken. En bij een festival hoort lauw bier. |
Citaat:
|
Natte handoek eromheen en in de zon leggen. En voila! Je bier is koud. (y)
|
Verder moet je geen blikken meenemen. Bier uit blik is smerig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aluminiumfolie werkt ook, maar dat vereist wel dedication om al je flesjes één voor één in te pakken.
|
Citaat:
|
in een emmer met water. Scheelt niet super veel, maar wel iets..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |