![]() |
Ineens rare uitslag
IK werd vanochtend wakker en mijn hele armen en benen zaten onder de rode blaasjes en bultjes (N). Voor zover ik weet ben ik nergens allergisch voor, heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik ga vanmiddag trouwens naar de dokter, maar ik was gewoon benieuwd of iemand hier wat wist.
|
misschien de reactie tussen de zon en je kleren ofzo?
|
dat KAN van de warmte zijn hoor ..
zijn ze heel klein oppervlakkig en vocht erin ? |
Nee, ze zijn niet heel klein, de grootte varieert. En de zon kan het ook niet zijn, want ik ben ziek momenteel en ben dus niet buiten geweest gisteren en eergisteren. Het zit ook alleen maar op m'n armen en benen, buik en rug niet. Bleegh ik vind het echt verschrikkelijk (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jeukt het?
Ik heb het wel eens gehad.. was enkel op de plaatsen waar ik wel/niet zweette *belangrijk aspect dat k vergeten ben* |
Nope, het jeukt ook niet.
|
Citaat:
en beterschap he ook geen koorts gehad trouwens ? ze zal toch geen waterpokken hebben he :p |
het is waarschijnlijk een schimmelinfectie. die schimmels heb je sowieso op je huid, maar door verminderde weerstand kan het gaan infecteren, en aangezien je ziek bent, is dat heel goed mogelijk.
toen ik het had moest ik gewoon 4 tot 5 weken wachten, toen zou het vanzelf weggaan, en dat was ook zo. |
wat was het trouwens? (ja ik ben nieuwsgierig ;) )
|
Het is waarschijnlijk een of andere virusinfectie, mijn huisarts was er zelf niet zeker van. Maar als het goed is, gaat het binnen 2 weken weer over en anders is er iets ernstigers aan de hand.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48. |