![]() |
ben heeeeeel zielig (net gedumpt)
bah! ben net gedumpt door mijn vriendje! kutzooi!
kreeg ik gister een smsje dat we moesten praten... ik zag de bui al hangen.. de klootzak! :mad: :( leermoment: nooit meer met jongere jongens gaat, het zijn allemaal nog kinderen!!! honden zijn het, allemaal!!! :s |
Woef! :p
|
Uhm.
Ik begrijp dat je even wilt uitrazen maar is er nog iets dat je wil zeggen met je post? Anders kun je je woede misschien beter op onzin gaan uiten. En dat hij het uitmaakt betekent toch niet dat hij een klootzak is? Op de andere dingen zal ik maar niet eens ingaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
Sorry, je schrijft het op zo'n manier.. ;) Nou, vertel er anders eens wat over, alleen een mededeling is niet de bedoeling, dan gaat het topic dicht. Sterkte met over hem heen te komen.. (hmm.. dit heb ik vandaag al meerdere keren geschreven.. :s er gaan veel relaties uit de laatste tijd :|) |
hadden jullie al lang ???
maar zoals je zelf al aangeeft je kan dr misschien van leren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maak een livejournal aan ofzo.
|
ja, een relatie verbreken is inderdaad iets wat alleen kinderen doen.. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mededeling :nono:
Maar je moet gewoon ff dr met iemand over praten ofzo, een beetje uithuilen, en je bent um zo weer vergeten. |
Okee, nu is het klaar. :)
Als Cato nog iets kwijt wil over haar relatie, dan kan ze een nieuw topic openen, met wat meer inhoud zeg maar. Dit is toch alleen een mededeling en het topic zal op gechat uitlopen.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |