![]() |
Boxtel Boycot Bash
Morgen is er in de Bips/'t Hart van Boxtel in Boxtel (duh) een feestje. Gratis entree als alternatief voor het echte schoolfeest/BOXPOP wat wel entree kost.
Bands die komen zijn: Superaction www.superaction.nl Serial Thrillers www.serialthrillers.tk All Against All www.allagainstall.tk Turlington www.turlington.nl Oude Garde DJ team www.oudegarde.com Rock 'n Roll, Skatepunk & Hip Hop, zijn zo'n beetje de muziekstijlen van de avond. Dus als er mensen uit boxtel komen en niks te doen hebben op donderdag 10 juni 2004.. www.geocities.com./boxtelboycotbash <--- crappy site |
kazig john, kazig
|
vanavond. dus.
|
ik haat boxtel
|
snap ik maar daar gaat het niet om
|
nee, echt, ik haat boxtel
|
Ik haat Boxtel ook.
|
(l)
|
Er wonen ook hele stomme mensen in Boxtel.
|
ja, zoals iemand die heel erg lelijk en stom is en pyjamas van badstof draagt
|
En er wonen vast ook wel mensen met navelpiercings. (n)
|
of misschien ook wel mensen met haren op plekken waar ze niet horen te zijn
|
Of mensen die verlegen zijn.
Ik hou niet zo van verlegen mensen. |
nee
zeker niet als ze op het internet slettebakken zijn en in het echt niks durven te zeggen mensen uit boxtel kunnen echte losers zijn. vooral de meisjes... |
Nou, een man uit Boxtel met een navelpiercing zou ik ook niet zo aantrekkelijk vinden.
|
maar het gaan niet om de mannen in boxtel :mad:
|
ja maar wie wil er nu niet naar de Bips :(
|
ik denk dat een bepaalde man nu niet meer in boxtel is maar in de trein naar hilversum
tenminste, als hij doet wat hij van plan was of als een bepaald iemand hem niet tegenhoudt |
zozo
|
:rolleyes:
waarom spamt iedereen hier dat is zo vervelend ik vind skatepunk wel heel erg gaaf |
het was een vet feestje met een volle zaal en weinig tot geen mensen uit boxtel. niets te klagen dus
|
Citaat:
|
huh was er tegen boxtel? nou goed, waarom wist ik hier niet eerder wat van dan was ik wel gekomen
|
ik haat scarlett en muziekvlinder
|
der waren geen negers.
|
bla
|
niemand is geweest niemand praat over over dus
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |