![]() |
motivatie voor werk
Wat zou jou motivatie zijn om als verkoper voor vodaphone te werken?
|
Je wordt geprikkeld om producten te verkopen en bent blij wanneer je resultaat hebt behaald. Bovendien vind je het leuk om mensen te woord te staan en ze te informeren over de mogelijkheden. Vodaphone zelf vind je ook helemaal geweldig want ze hebben veel te bieden..
Bovendien ga je degene pijpen die je heeft aangenomen. Vooral dat laatste zal veel indruk maken ;) |
Vodafone is supermakkelijk met het aannemen van mensen. Het beste kan je eerst een paar dagen gaan surfen op gsm websites, en je ook een goed beeld vormen van de concurentie.
Het werken als verkopen lijkt je leuk omdat je mensen kan begeleiden en adviseren in hun verkoop. (ofzo ;) ) Vodafone lijkt je helemaal top vanwege de kwaliteit waar ze voor staan en de innovaties waar ze mee komen. Tip: bij sollicitatiegesprekken willen ze waarschijnlijk nogal graag dat jij een pen verkoopt aan degene die je moet aannemen (om je te zien verkopen), verzin daar alvast wat leuke dingen voor. Tip: let niet alleen op de eigenschappen van de pen maar ook op situaties waarin je die pen nodig hebt. edit: als vodafone je niet wil dan kan je het nog altijd bij Orange proberen, die zijn nog wanhopiger op zoek naar personeel. |
Mijn enige motief zou het geld zijn wat ik verdien..
|
Citaat:
en daarom zitten er alleen mannen op de hogere functies ;) |
mmm...ik denk dat ik een onderscheid maak tussen het motief voor mezelf ($$$) en en motief voor andere, vooral degene die me moet aannemen. want natuurlijk vind ik mobiele telefoons erg interessant, lijkt het me een leuke en uitdagende baan, heb ik er van andere mensen erg positieve verhalen over gehoord, ben ik heel goed op sociaal gebied en vind ik het erg leuk om mensen te helpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46. |