![]() |
Otyg: wie kent het?
tis vleermuismuziek (=gothic metal, tenminste dat denk ik) Scandinavisch, met strijkers, zanger(s) en zangeres. best wel mooi.
|
vleermuismuziek? :D
Ik ken het niet, denk ook niet dat het mijn ding is aangezien ik niet zo van gothic metal hou :) |
Klinkt leuk. Stuur eens een mp3tje (;
Ken je Silent Stream of Godless Elegy ? |
Ik.
|
Citaat:
Godless Elegy heb ik wel eens van gehoord. |
Citaat:
|
Niet mijn ding.
|
Citaat:
|
Citaat:
clique |
www.metal-observer.com heeft altijd gelijk. :|
|
haha vleermuismuziek
wtf man otyg - Huldran is wel een aardig nummer, luister het eigenlijk nooit, niet echt mijn muziek maar tis wel ok bij uitzonderingen |
hehe gothic metal..
wel een aardig folk bandje ja, Älvefärd heb ik een tijdje flink geluisterd maar word na een tijdje ook wel saai. Verder ben ik niet zo'n folk fanaat hehe |
Het is gewoon folk muziek met een heel klein minibeetje metal. Ik vind het wel grappig, maar ik hoef er niet direct alle albums van zegmaar.
Check ook Vintersorg eens als je Otyg kan waarderen, is wel meer de metalkant op. |
En dezelfde zanger.
|
Als ik op Otyg zoek krijg ik Apoptygma Berzerk te zien. En da's ook vast veel leuker.
Vintersorg had wel een lief CDtje. Die was niet al te metal iig. |
trolpiskat odemarksblod :p
|
Citaat:
Otyg is een side-project van Vintersorg, een Zweed die naast zijn welbekende solo-projecten ook bekend is omdat hij de zanger is van de Noorse band Borknagar. 't Is inderdaad best leuke muziek, maar het is al een aantal jaren geleden opgedoekt. Vintersorg houdt zich nu vooral bezig met muziek die wat meer naar de progressive metal neigt. |
Wel leuk af en toe
|
Otyg en Vintersorg best veel geluisterd, maar lately niet echt meer.. dan ga ik liever voor een potje Borknagar
|
Citaat:
|
hehe vinter zorg
|
leuk als je zat bent, cover van dio is een tof nr, holy diver.
|
lol...vleermuizenmusiek
|
Citaat:
|
Jeuj, ik kende alleen Trollslottet, maar ik heb beide cd's nu besteld. Ze komen met een beetje geluk morgen oid binnen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35. |