![]() |
Stel de wereld vergaat over 24 uur
Nou ? wat zou je persee nog willen doen?
|
ik denk dat er dan massaal geneukt gaat worden, maar niet voor de volle 24 uur natuurlijk, ik zou het niet weten
|
Ik zou de volle 24 uur neuken. :D
|
Goh, hebben jullie zoveel in te halen dan? ;)
|
Gewoon samen zijn met m'n vriend, onze katten en eventueel familie.
|
Ikkeuh... tja euh... ik denk... nee...
Ik doe ook maar lekker mee met de Universele gangbang... Nah, ik zou m'n zwaardjes pakken en op straat gaan hakken. Als je dood gaat, ga dan dood met stijl. :evil: (y) |
Okay, serieus? Serieus.
'k zou ook naar iemand gaan die dierbaar voor me is, tijd mee doorbrengen. |
Citaat:
|
Euh, iets illegaals?
|
Alles wat ik zou willen doen kan toch niet binnen 24 uur, dus laat maar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er woont namelijk een heel oude vrouw van 93 in onze straat, die af en toe heel geil naar me kijkt. |
Citaat:
|
Een vleigtuig kapen om naar wales te vliegen, en daar het graf van mijn beste vriend bezoeken. Eens moet je er toch geweest zijn. Even afscheid nemen. en boven op het graf sterven.
|
Citaat:
|
Citaat:
right, ik zie je al op de sjiks aflopen; "leuke schoenen!, neuken ?" :p nou nee dank je:D |
Nou, je kunt het beleefd vragen...
Hey, leuke schoenen! Lichaams vocht uitwisselen? ;) |
En nu weer ontopic.
|
Dit is toch ontopic? :bloos:
|
Ik zou gaan ijsberen.
|
al trompetspelend mijn einde tegemoed gaan (y)
|
Citaat:
|
Ik zou 't niet geloven en gewoon verder gaan met m'n leven; in een ontkenningsfase terecht komen. :o
|
Citaat:
Nu terug ontopic, dus wat je zou doen als de wereld over 24 uur zou vergaan en geen topic-verneuking meer. |
me geld en me wiet opmaken en flink feesten dattie vergaat
|
Citaat:
|
Citaat:
*zegt maar nix* |
Ik zou naar mijn vrienden en familie gaan. Ik zou iedereen knuffelen en gedagzoenen enzo. En ik zou mezelf door mijn hoofd schieten of van een flat te pletter laten vallen. Ik weiger te gaan zitten wachten op mijn dood.
|
Ik denk dat ik ga lachen, want dan is het eind der tijden nabij wat in de Bijbel beschreven wordt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De trein pakken, naar Bussum gaan
als ik klaar ben met wat ik wilde doen gooi ik me voor de trein die terug naar huis zou gaan. Boeie of die meteoriet dan ombuigt. Ik heb dan iig een reden gehad om het te doen... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Neuken, feesten, rode wijn drinken en lekker eten. (y)
|
Met vrienden en familie bijeen en veel veel veel veel praten en knuffelen en samen...
|
Zoveel mogelijk gelovigen doodmaken, want die hebben dit vast op hun geweten. :D
|
eerst neuken en dronken zuipen en wiet roken en bungeejumpen parachuutspringen
|
Citaat:
|
Stel de wereld vergaat over 24 uur, dan zou ik in die tijd de mensen van wie ik hou vertellen hoeveel ze voor me betekenen. Ik zou nog even mijn mail bekijken, een warme douche nemen en daarna een lange wandeling maken door het park om nog even voor de laatste keer te genieten van de natuur.
Magic_STAR* |
Mensen geruststellen zover mogelijk, en zeggen dat ze het moeten accepteren, omdat tegen moeder natuur niemand bestemd is, en wie weet is de mens wel de oorzaak ervan.
Verder zou ik met de mensen wie ik echt liefheb, midden in de natuur gaan zitten, om te genieten van datgene wat nog niet verpest is, om vervolgens de ondergang van de aarde te aanschouwen en te sterven als een mens met liefde. |
Citaat:
Je weet het niet. Het is niet voor niets een GELOOF. (niet dat ik gelovig ben, maar ok) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan neem ik wat acid en lees ik continue de post van Nare Man door, opdat ik vervolgens dood ga van het lachen.
Henk Mul ! |
allemaal mensen om heen verzamelen die me dierbaar zijn en dan vette lol hebben met elkaar
|
Veel alcohol nuttigen en neuken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |