![]() |
Sjek of tabak?
Ik ben heel benieuwd naar wat voor voorkeur jullie hebben. Ik draai zelf met sigarettentabak en een aantal vrienden van me ook, en andere vrienden van me draaien weer met sjek. Heb gister zelf ervaren dat het veel 'luchtiger' is als je met sjek draait.. maar dat kan je niet vaststellen na 1 ervaring.
Onderbouw pls wel |
liever met shag, dat poedert minder, draait wat fijner, wat soepeler...
|
sjek is gewoon ook tabak flapdrolletje.
Maar liever shag, dat vind ik makkelijker draaien. |
shag, want ik heb bijna niets anders in huis enzo
|
shag, want da rook ik, dus kheb t altijd bij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
draai het liefst met sigaret maar omdat sigaretten nowadays te duur zijn is het voornamelijk shag
|
Citaat:
|
shag, vind ik fijner draaien (vormt wat makkelijker ook vind ik)
en sigaretten zijn veel te duur om te gebruiken (ik rook niet) |
rook maar tabak ;)
ik smaak niet zo lekker om te roken :eek: |
sigaretten, want die heb ik altijd bij me.
|
Bedankt voor reacties
Maar wat ik het liefst wou horen (okok heb ik niet overduidelijk gemaakt) zijn de wezenlijke verschillen, kwa 'rookgenot'. Als iemand daar z'n mening over kan geven.. danke sehr in advance |
jah, k heb liever sigarettenspul dat is over t algemeen wat lichter enzo...maar echt veel maakt t me niet uit
|
Citaat:
|
Joint draaien met shag, draait lekkerder en is lekkerder...
verder rookte ik meestal peuken, maar nou ben ik nogal sloeber dus shag. |
Citaat:
Ik heb het liefst zware sjek of gauloises, dan maakt het me niet zo uit welke van de twee het is, al draait sjek wel lekkerder. |
Zware sjek vind ik over het algemeen maar bagger om in je joints te doen
maar dat is een ander verhaal Ik gebruik liever sjek, 't draait makkelijker en smaakt beter (ligt er natuurlijk ook weer aan wat voor sjek je gebruikt..) |
shag is mild te kopen, waardoor je het bijna niet proeft. En dat is wel (Y) op zich, als je alleen de wiet proeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
Vind ik beter dan die wazige mensen die allemaal met Van Nelle Zwaar komen aanzetten. Draai daar maar lekker een peukje van, dan draai ik wel een jointje van iets dat je niet proeft ;) |
Citaat:
shag is goedkoper als sigaretten om joints mee te draaien, dus je houdt meer geld over voor wiet/hash wat weer zorgt voor meer 'rookgenot' :p :D |
Citaat:
Vage titel trouwens En ik rol altijd met shag, sigarettentabak vind ik te droog en waarschijnlijk ook te licht. Smaak is afhankelijk weer van soort. |
Citaat:
|
Ik rook sinds kort shag omdat het gewoon goedkoper is
draaien ben ik nog niet echt een ster in maar dat komt wel |
Ik draai mijn joints het liefst me de allerlichste tabak die er te krijgen is, verpest je high minder. Heb een tijdje met shag gedraait, maar nu gebruik ik weer sigaretten. Het maakt me zelf niet zo zeer uit, als het maar lichte tabak is.
|
shag
|
shaq draait veel makkelijker, het is veel goedkoper, je buil gaat niet kapot als jum zo in je broekzak mee wil vervoeren, je doet er langer mee... ma peukje op zijn tijd is wel lekker hoor
|
ik mis de optie beide :p (niet tegelijk btw)
|
Ik prefereer shag, dit rold namelijk prettiger.. Javaanse ¾.. Wanneer ik out of shag ben, ga ik over op mijn malboro hetgeen meer uitzondering dan regel is :)
|
Sjek is Populair :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik draai doorgaans met west sigaretten, maar soms met sjek heb ik niets op tegen.
|
Citaat:
|
GRUIS
draait beter:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
shag, sjeg en dan tabak (=sigaretten) => verwarrend voor een belg. :D
bij ons heb je sigaretten & tabak. that's it. :) ik rook tabak en ik rol m'n joints met tabak. meestal neem ik het geruis (zoals wij dat noemen) vanonder in je pakje om met de wiet te vermengen. btw. gisterenavond leuke tijd gehad met 4 hollanders die hier op vakantie waren. ze stopten met de auto naast mij en vroegen of ik hun kon helpen aan xtc, speed of coke. (waarom vragen ze dat toch altijd aan mij. het lijkt wel op m'n gezicht geschreven. :D ) ik heb die jongens bezorgd wat ze wilden en me nog goed geamuseerd ook. (y) |
beetje raar topic dit... Wat draai je met wat? Sigarettentabak draai ik doorgaans niet ofzo, shag wel, wanr dat vink leuk, lijkt het net of je pakje weer vol is (van boven gezien).. Vroeger draaide ik wel sigarettentabak, dan dee ik er een zo omgekeerd int pakkie, da´s oldskool :p
|
ik draai altijd met sigaretten, iedereen die ik ken eigenlijk... veel chiller iig
|
sigaretten, dat rook ik meestal (gemak)
als ik wat krapper bij kas zit ook wel shag, maar sigaretje is makkelijker |
Ik draaide ALTIJD met marlboro. Gewoon omdat ik dat rook en ik dat altijd al heb gedaan en het dus gewoonte is. Ook als ik wat krapper bij kas zit. Vind shag niet echt lekker en al helemaal niet in mn stick.
|
Citaat:
http://www.laserexcellence.com/postc...sme/worker.jpg |
Citaat:
|
Sjek, definately
dat ze die zooi in sigaretten uberhaupt tabak durven te noemen, het ziet eruit als sliertjes karton. En bovendien is het geparfumeerd, wat resulteerd in koppijn. |
tabak, heb ik altijd bij me. en heb een keer met shag gedraaid, maat toen kwam er was uit de onderkant zetten, olie ofzo...=geen pretje.
|
dat is teer en dan draai je dus niet goed
|
roltabak uiteraard. veel lekkerder en handiger om te rollen.
en de ultieme tabak om altijd lekker mee te draaien is trouwens toch nog belgam 42 :) en als der onderaan 'olie' uitkomt heb je idd niet goed gerold of is je filtertje niet behoorlijk. de basis voor een lekkere is een goed gedraaid filtertipje vind ik toch |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40. |