![]() |
welke andere muziekforums check jij?
Welke andere muziekforums check jij?
|
Ik zelf check altijd www.musicfrom.nl en natuurlijk het oude gardeforum www.oudegarde.com
|
0
|
dat oude garde forum is erg vet al zeg ik hetzelf. kom anders een kijken is lekker gezellig.!
http://www.oudegarde.com/cgi-bin/yabb/YaBB.cg |
http://www.network54.com/hide/forum/66144
net als hier meer een zeur- dan een muziekforum, maar dat mag de pret niet drukken. want over muziek kan je wel zeuren en naar gezeur kan je wel luisteren maar naar muziek luisteren is leuker dus dan maar gewoon gezeur lezen. |
ooit op scholieren-online.nl moddereter geweest, maar daar was niets te doen. Ik moest het nieuws brengen zeg maar...
|
soms kijk ik nog wel eens op oude garde
|
dan moet je wel aanmelden.. dit is een vernieuwd forum.
|
Ik zit nog op metalfan.nl af en toe... Ben eerder een lezer dan een poster daar.
|
Citaat:
|
Geen andere eigenlijk.
|
musicfrom check ik wel, maar post ik nauwelijks
|
vroeger was ik een actief poster op foofighters.com
nu eigenlijk niet echt meer. |
Lowlands Forum, maar daar gaat het meer over hoe je een opblaasschaap neukt in een Dixi dan muziek.
|
Citaat:
zelfde voor mij, en zwaremetalen lees ik ook wel eens. Ook daar geen poster. |
Nederlands Gootisch Berichten Bord
maar da's niet vanwege muziek maar gewoon om mensen uit te lachen enzo (y) |
stardumb
poppunk bored oude garde ik heb geen leven. |
|
hiphopinjesmoel.com
theboombap.nl ml75.nl voor de gein |
Aaah dude, geen links naar dat ijskoude forum plaatsen !
|
asice, reflections en een elite :rolleyes: board.
|
www.metalfan.nl en vroeger www.zenial.nl maar daar vind zelfs ik inmiddels het geflame te erg :p
|
Asice, WMTD en Reflections in mindere mate. Jammer, want WMTD was altijd cool en gezellig, maar sinds Asice zo groot is komt er geen hond meer. Veel van mensen van daar zitten wel weer op Asice, maar sfeer is duidelijk anders.
Verder punx.nl voor negergrappen en het pesten van vervelende punkors. |
Citaat:
|
|
http://eminem.verkeerspark.nl/forum
niet zozeer alleen een eminem forum (minst actieve deel zelfs :)), wordt veel gepraat over hip hop en die shit.. |
FoK!
|
fok?
|
Zwaremetalen.com forum
ThetrueMayhem.com forum. Ik begrijp nooit wat mensen op metalfan.nl zoeken behalve domme nieuwelingen, enorme, lelijke banners onder iedere post, laag gespreks niveau, lelijke forumopmaak. Ik zeg niet dat ik hier het gespreksniveau hoog is, en ook niet of ik daar iets aan wil veranderen. |
Het standaard rijtje metalfora met uitzondering van metalfan. Metalfan is kut.
|
He Metalfan is niet kut ja :p
|
Geen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ijlen \m/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
asice
reflection opiate zo nu en dan bekijk ik de onzin op pux.nl en dutch punk messageboard, maar niet vaak, want die lui hebben het toch nooit over dingen waar ik serieus over kan praten. :p |
Citaat:
ach dat forum is gebaseerd op (wan)smaak en daar leunt het ook nog op duss |
Asice
Reflections Opiate Bridge9 Manic Ride Livewire en een elite board. |
Ik vind de meeste Forums vervelend. 20 subforums waar de helft van dood is. Plaatjes in je signature etc. Ik vind 't hier wel oke. Alles van muziek ik 1 sub ding. Liever had ik dat er totaal geen subforums waren, dus ook geen muziek, games etc. Maar daarvoor is't hier te druk..
Daarom is 't Large Forum eigelijk gewoon 't best. Hoewel daar nu ook veel mensen zijn irritant zijn. Maar die 'pesten' we wel weg. |
Citaat:
en verder heb je gelijk: hulde aan s.com (omdat ik geen hobby's heb) |
Citaat:
|
Ja, ik zit daar nu iets van 3 jaar en veel andere mensen daar ook. Dus ik ken ze beter, dat scheelt denk ik.
't Enige wat bij dit Forum trouwens fout is is die lelijke gele kleur. Ik heb liever hele donkere achtergrond en lichte tekst. Net zoals in Delphi zeg maar. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |