![]() |
wie gebruikt er hier een valse naam?
bedriegers, verzamelt u! wie post er hier (soms) onder een valse naam uit angst herkent te worden?
Ik heel soms :bloos: |
Citaat:
|
Alleen als ik mijn relaas doe over anale seks met de op president Bush gelijkende aliens. Over mijn manuele anale penetratie tijdens masturbatie post ik wel gewoon met deze naam.
|
Ik schaam me nergens voor :p.
|
Citaat:
|
Ik ben stiekem sarah :o
|
ik ook nt
en als het zo was.. zou ik het nt zegge hoor :p |
ah ben jij Sarah?
ivm met Bloemetje16???, |
Citaat:
|
ghehe ik vanaf nu wel, onder deze (nieuwe) naam dus :) vorige zet ik er maar niet bij anders heeft t zo weinig zin he :P maargoed ik ga niet meer posten onder mn vorige naam, dus zie me maar gewoon als nieuw lid :)
|
Citaat:
|
Ik heet eigenlijk Wilem, en ik ben een vijftigjarige bouwvakker van 120 kilo.
|
ik,
op andere fora post ik onder 'Koen' |
Ik niet, wel gedaan, nu schaam ik me nergens meer voor :P
Mja, alleen Sarah kent me irl, verder niemand. Dus ja, 't kan me ook weinig schelen, en ben gewoon wie ik ben :) |
Citaat:
Edit: laat ik t zo zeggen, het maakt me niet uit of iemand weet wie ik irl ben, het gaat me er alleen om dat ik met mn vorige nick niet meer wordt herkend wie irl ben :) |
Niet echt eigenlijk
Waarom zou ik? |
Citaat:
P.S. het is ook best wel spannend :o |
Heb ik 1 keer gedaan, ben het eigenlijk niet meer van plan. Nog wel heel af en toe onderkoffer op onzin, maar dat is anders.
|
Citaat:
Ik kan het verifiëren! :D |
Citaat:
|
Citaat:
Jaaah, dat was zogezegd een ervaring die die jongen zijn leven lang niet meer zal vergeten... :D Kom op jong, daar wordt je hárd van! Vaseline is voor mietjes! |
Citaat:
klopt.. :p |
Ja zie je, dat komt, Bertus Staigerpaip, mijn bouwmaatje, had alle vaseline opgemaakt op zijn realdoll. Het gleed niet zo lekker, vond hij. Logisch, want normaal ben ik hem net voor, als hij nog niet thuis is, maar deze keer...
|
wat heeft dat met sexualiteit te maken?!
|
nooit :o
echt genante dingen plaats ik hier ook niet :p |
Citaat:
|
Ik post altijd onder deze nick. Heb wel een ander maar gebruik em haast nooit.
Maar als mensen met een probleem zitten en daarvoor een andere nick gebruiken heb ikd aar anders geen probleem mee hoor. |
Ik niet, dat is puberaal en daar moet ik me natuurlijk tegen verzetten.
|
Citaat:
|
!?
|
Neuh, dus als studiegenoten/familie/exleraren/etc hier ooit voorbij komen, ben ik goed de lul. Gelukkig heeft mijn moeder beloofd hier nooit te kijken.
|
Nog niet..
maar ik geloof dat het hoog tijd wordt dat ik alleen nog maar undercover post... :s |
ik, want stel je voor dat (super)sanne erachterkomt dat ik rook...... :(
|
neuh
|
Nee, maar ik post hier ook niet zo heel veel. Maar als ik post, gewoon onder me eigen naam
|
Citaat:
|
Nee, als ik hier post doe ik dat gewoon onder deze nick.
|
Meer iets voor zusjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
en nee, wel 1x trouwens toen had ik nog een 2e en vergat ik om deze weer in te loggen :p maar die heb ik maar 10x gebruikt ofzo en dat was niet op seksualiteit (D&A i.v.m. familie op het forum maar nu weten ze het toch al :p) |
Nee, maar ik was eerst 'riotgrrrl'..
Maar nu post ik niet meer onder die naam |
Ik heb maar 1 nick, al 2 jaar lang, en degenen die mij irl kennen die weten OF dat ik seksueel actief ben, OF komen niet op dit forum. So what?
|
Ik heb meerdere Nick's maar die gebruik ik ook op andere fora.. en voor het Gaming heb ik weer een andere... en voor het draaien nog een andere (zie avatar :))
|
Ik heet eigenlijk Jaap :bloos:
|
Zelfde naam als altijd.
Seks is iets normaals. Niet zeuren, gewoon posten. Zwak om aparte naam te gebruiken. (y) |
Citaat:
|
Oh nos, straks worden de internetgeheimen bekend
|
Dit is mijn valse naam, maar niet echt vals, want het is geen geheim wat mijn andere is...
|
soms op deze, soms op een andere naam.
|
Niet echt seksualiteit gerelateerd he...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |