![]() |
Misbruik maken van je naam
Beste experts,
Ik zit met een probleem. Iemand gebruikt mijn naam in zijn liedje en beledigd mij daar in. Dit liedje is op het internet gezet en iedereen kan het downloaden. Wat kan ik hier aan doen? Waar kan ik hulp zoeken om dit te bestrijden? Ook worden door mijn gemaakte verhalen door anderen gebruikt. Deze verhalen worden op het internet gezet zonder toestemming van mij. Kan ik hier ook wat aan doen? Ik hoor graag van jullie. Met vriendelijke groeten, Ferdinand |
voor en achternaam??
|
Voor- en achternaam, ja.
|
Ik weet niet hoe dit bij de wet geregeld is ofzo.
Maar als het al op internet staat kan je er weinig meer tegen doen, mensen kunnen het ook via msn ofzo sturen als je de site uit de lucht haalt. Dus ja, kut voor je :p |
Wat je er ook aan kunt doen, je zult altijd via een rechtbank moeten. Ik zou eerst gewoon een brief/mail sturen aan die persoon met de mededeling dat hij onrechtmatig handelt en smaad pleegt door die onzin op internet te zetten en dat je een heel goeie advocaat in de arm hebt genomen. :cool:
|
Citaat:
|
Dank je wel. Ik zal eerst een fatsoenlijke brief schrijven. Daarna kijk ik verder.
|
en natuurlijk zeggen dat je emotionele schade heb opgelopen die moeilijk in geld valt uit te drukken. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jammer, in amerika wel. maja dat zijn toch een stelletje hypocriete conservatievelingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en je voornaam is Franz?
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou, als ik zo heette, was ik er alleen maar blij mee geweest dat ze mn naam gebruikten ;) |
Citaat:
weet iedereen over welk nummer hij t heeft dan?? |
Franz Ferdinand is een band, de single heet the Matinee
enne.. ze zijn kewl :cool: :D |
hahaha je zal het er zelf wel naar gemaakt hebben, ik heb een paar reply's van je gelezen en je lijkt me niet echt een vriendelijk persoon.
|
Citaat:
|
Kun je niks aandoen denk. Van internet kunnen ze haast alles jatten tegenwoordig.
Als je bijvoorbeeld verhalen op internet zet, kunnen die al makkelijk zat geript worden en ergens anders worden neergekalkt onder een andere naam en zelf de eer opstrijken. |
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36. |