![]() |
Doorzichtige bandjes
Hoi Hoi!
Weet iemand misschien waar ze op dit moment van die bh's verkopen met die doorzichtige bandjes? Thanx.. -xx- |
Zo'n beetje elke lingeriezaak.
|
H&M ook?
|
Kom uit je h, betreed de wondere wereld..
En stap de H&M binnen.. :| :p |
Hunkemuller
|
zoals al gezegd, in elke lingeriezaak.
|
Juh overal.. Behalve voor mij.. :(
|
Hunkemoller, Livera en zelfs wel H&M. En alsjeblieft ga eens niet bezuinigen op ondergoed hè, dus niet klagen dat alles zo duur is.
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
wat is daar nou het nut van
je draagt toch alleen bh's zodat je bandjes kan zien? |
Citaat:
|
Thanx.. maare kep voor de zomer bijna alleen maar truitjes zonder bandjes.. dan heb ik liever die doorzichtige bandjes,
ik vind het niet staan als je duidelijk je bandjes ziet zitten.:) |
Citaat:
Zitten stuk beter. |
En ziet er ook nog eens beter uit.
|
Citaat:
Practisch elke strapless bh heeft de mogelijkheid tot bandjes en dus ook tot plastic bandjes. Maar plastic bandjes zie je ook hoor... |
Bij de hunkemoller verkopen ze een bh met doorzichtige bandjes voor 15 euri, inclusief een setje zwarte bandjes.
|
Plastic bandjes zie je ook inderdaad. En om eerlijk te zijn vind ik dat alleen nog maar lelijker. Doe dan 1 die precies er bij past, strapless of geen.
|
binna overal , zijn erg hip
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zoek ze ook:) Alleen in mijn maatje zijn ze vaak al weg. Das echt stom. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch maar wachten totdat er 1 in mijn maat komt. :D |
Citaat:
Oosterwolde heeft LinCherie zo kan ik er nog wel meer opnoemen. Goed zoeken, je vind er vast wel 1 :D |
die doorzichtige bandjes zijn irritant en het ziet er niet uit
neem gewoon strapless |
Citaat:
|
zo lelijk. geen bh of een mooie (y)
|
Plastic bhbandjes zie je nog veel meer dan gewone bhbandjes.
Dus gewoon een mooie bh kopen met mooie bandjes er aan. Klaar. |
BH's zitten echt kut :/
|
die doorzichtige zie je net zo goed als de normale bh-bandjes, dus wat de bedenkers er mee wilden bereiken weet ik niet echt...
probeer anders strapless-bh's. hoewel die ook best kut zitten. in ieder geval zijn die doorzichtige krengen overal wel te koop. |
Citaat:
|
Citaat:
|
H&M, wel even goed zoeken :p
|
Citaat:
Kan ook niet altijd, alleen bij niet al te grote borsten kan dat. |
H&m,Hunkemoller,...
Maar je kan beter de bandjes van je bh zien,dan die doorzichtige dingen,ze vallen toch op,dus pak dan van eerste keer normale bandjes. Of strapless (maar zit dat niet vervelend?) |
lelijk jongens (n)
|
Citaat:
Magoe. Lijkt me duidelijk. Merendeel is het eens dat strapless dan beter is. |
of gewoon geen bh , lekker natuurlijk weetje.
|
die bandjes hebben toch geen maat?
nouja ik vind ze lelijk. |
Citaat:
Waar woon je in hemelsnaam als je weet dat Steenwijk een livera heeft :| oh wacht, laat maar..Appelscha.. daar heb ik ooit een schoolkamp gehad. Of gaat dit teveel offtopic :bloos: nouja, plastic bandjes zijn lelijk. Neem dan gewoon een BH in dezelfde kleur als je truitje |
Citaat:
|
Citaat:
Maar idd... Dit gaat offtopic. Dus ik hou al op :D |
ik vind die doorzichtige bandjes er echt niet uit zien.. als je vet bent gaat zo in je vet zitten echt walgelijk. en je zie die bandjes wel zitten dus het heeft eigenlijk geen zin.
je kan er beter een kopen zonder bandjes. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |