![]() |
buikpijn tijdens/na het avondeten
ik kan er echt niet meer tegen, ik heb sinds een paar weken echt elke keer rondom het avondeten last van buikpijn, ik kan dan alleen maar gaan liggen anders weet ik van gekkigheid niet hoe ik moet gaan staan/zitten.
Voor mijn gevoel ligt het eraan dat ik te weinig eet, maar wil ik daar iets aan gaan verad\nderen moet ik een 5de of 6de maaltijd gaan eten en dat is ook weer niet gezond :s Ik eet namenlijk al veel, 's morgens 4 bruine volkorenboterhammen, 's middags 6 boterhammen. Tussen die 2 in nog een liga en tussen de middag een chocolaatje of niks. Ik denk toch dat ik te weinig eet omdat voor mijn gevoel ik buikpijn krijg omdat ik enorm veel honger heb voor het avond eten, daar een tijdje mee rondloop en dan pas ga eten, vanaf dat moment gaat het fout... |
Ehm.. misschien kom ik nu heel dom over, maar kan het niet zijn dat je juist teveel eet?
Die buikpijn van het 'verwerken' van je eten kan net zo voelen als het 'hongergevoel'. Maar goed, ik weet het verder ook niet, ga anders een keer langs de dokter. Je eet echt niet te weinig als ik dat zo lees.. |
Nee idd, t lijkt eerder dat je te veel eet.
Anders moet je het een keer uittesten: op het moment dat je honger krijgt meteen eten en dan kijken of die buikpijn wegblijft. Dan weet je of het daar vandaan komt. |
Citaat:
als die buikpijn blijft zou ik toch even langs je huisarts gaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus miss is het teveel of te weinig maar kzou het iig aan de dokter vragen |
Misschien kun je die megavolkorenboterhammen eens afwisselen met een witte? En zorgen dat je genoeg drinkt.
Weet niet of je toevallig buikgriep hebt gehad? Ik heb nadat ik buikgriep heb gehad ook heel lang buikpijn gehad na het avondeten, gewoon omdat mijn darmen nooit meer goed opgang waren gekomen zeg maar. Ben naar dokter geweest en heb tabletjes gehad die 2 weken lang voor elke maaltijd moest slikken. Die hielpen alles soepel te laten verlopen. Misschien kun je dit eens proberen? |
Eet gewoon 's ochtends en 's middags niet zoveel ('s ochtends 2, ' s middags 4 is volgens mij zat), dan kun je 's avonds meer op en krijg je geen buikpijn omdat je vol zit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45. |