![]() |
Seks met een pop!
Lijkt je dat wat?
Zo'n op maat gemaakte real doll van 5000 dollar (stel dat je 'm gratis kreeg of het geld had), die levensecht aanvoelde en altijd zin had? Lijkt mij wel wat eigenlijk, als ik het geld had, zou ik er één of twee bestellen en wat dingetjes uitproberen! |
Nee.
|
ja, dat zou ik doen
en dan op de achterbank zetten en stiekem op de carpoolstrook gaan rijden :evil: |
Ik moet er niet aan denken, dank je :)
|
Of je gebruikt haar/hem als ..... je weet wel zodat je geld krijgt :eek: ;)
|
Ruik ik hier een poppenobsessie? Eerst een SOA door een pop, nu seks met een pop, lijkt bijna wel alsof je er 1 wil ofzow...
|
Citaat:
Nu weer ontopic graag, anders zie ik me gedwongen je een waarschuwing te geven! |
Citaat:
Aldaar ende almachtig, gij laat mijn mondhoeken opkrullen in een der sierlijke glimlachen. neen, ik denk niet dat dit tot den opertuniteiten behoord. |
:| (n) ehmm, neej nix voor mij
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je hebt duidelijk een vriendin nodig
|
Citaat:
damn te sneue kerel.. |
ik moet gewoon lachen bij de gedachte :D
|
ooit heb ik sex met een pop,
dan ben ik dood |
Wat is er nou interessant aan seks een object :\
|
haha... non merci
|
Ghehe, als ik zo'n ding kreeg zou ik het uit pure nieuwsgierigheid wel doen denk ik. Maar dan alleen uit pure nieuwsgierigheid :D
|
alleen het idee al :s.. wat zou eraan zijn..
nee dank je (n) |
Als ik 5000 euro had dan zou ik er iets nuttigs van kopen in plaats van een pop. Bier, bijvoorbeeld. Of een Sherlock Holmes-pijp.
|
Geef mij maar een lekkere lijk.
|
Citaat:
|
onzin, die kunnen toch niet meer nadenken
|
Citaat:
En kom nu niet met een getal boven 0. |
Met een getal onder 0 trouwens ook niet. (a)
|
slotje op dit onzinnige topic :confused:
|
Citaat:
http://www.realdoll.com - geloof ik. Niks onzinnig. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: begrafenisondernemers noemen de lijken die ze opgraven als graven geruimd worden ook poppen trouwens, misschien is dat waar de TS het over heeft? :P |
Er hebben toch wel veel mensen seks met poppen?
Er zijn niet voor niets zoveel opblaaspoppen in de handel. :p |
Treurig...want er zijn genoeg vrouwen op deze wereld
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vooral lkkr als je nadat je klaar bent de troep mag opruimen :s
|
Citaat:
en na het horen van dit lied, is een pedofiel zo erg nog niet" Die bedoel je toch? Hans Dorrestein? |
zijn leuk om mee te kloten
maar het is wel triest om dan elke maan- woens- en vrijdagavond met zon pop te neuken |
Ik kreeg vroeger (rond mijn 7e/8e levensjaar) altijd een harde als ik Barbie's uitkleedde bij vriendinnetjes ofzo. Ik vond het wel spannend om te kijken hoe het eruitzag en zo onder die jurkjes ook. Maar dit terzijde.
Het gaat hier over opblaaspoppen. Ehmm... nee niks voor mij. |
Citaat:
|
een pop..
ben je zo hopeloos? ga ff lekker een echt iemand zoeken :) (succes!) |
Citaat:
REALDOLL customers include futurists, artists, art collectors, film-makers, scientists, health professionals, housewives -- you name it. There simply isn't just one type of REALDOLL customer! We provide REALDOLLs to single men, couples seeking to enhance their sex lives, people looking for exotic decorative art, adult retailers who want the ultimate display mannequin, or anyone who desires to possess the world's most realistic love doll (for whatever reason). |
Citaat:
Ik zie het al voor me, een echtpaar met vijf van die poppen in bed, vette orgie :D |
Sorry maar zover ga ik me dus echt niet verlagen, geef mij mn vriendin maar, da's tenminste echt vlees.
|
nou
voor die 2x5000 euro kan ik oko wel echte vrouwen zover krijgen.. naja dat lukt ook wel zonder.. maar voor 5000 euro doet een vrouw veel ;) |
Zelf moet ik er niet aan denken iets met zo'n pop
te doen.. maar ik heb het dan ook nooit geprobeert dus ik kan er eigenlijk weinig over zeggen.. :rolleyes: Aan de andere kant vind ik het wel grappig dat een pop voor mannen toch een beetje een taboe lijkt en meteen zielig etc.. Terwijl speeltjes voor vrouwen geaccepteerd zijn, waar zou dat verschil door komen? |
Citaat:
en 5000 dollar voor zon pop - dat geld kan ik echt wel beter beteden - mijn handen doen het nog goed 2 redenen om er geen te kopen |
Citaat:
Maar alsof je er normaal over loopt op te scheppen.. :rolleyes: Dat 't duur is, is een praktisch argument..maar dan nog..je hebt ook kunstvagina's en dergelijke..die lijken mij goedkoper, maar daar geldt volgens mij hetzelfde taboe voor.. En ik denk dat de handen van de dames 't ook nog best doen hoor.. :cool: |
Citaat:
+ je handen kun je veel meer controleren (hier knijpen daar niet etc etc) dus ik geef de voorkeur aan mijn handen en dat is nog lekkerg gratis ook |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |