![]() |
Vriendschap
Starend in de diepte,
Mijn emoties stromend over mijn wangen Mijn wilskracht gebroken, Niet wetend waarom. Waarom ik me zo voel waarom er een leegte in mij zit die onvulbaar lijkt Duizenden vragen stormen door mijn hoofd, maar ondertussen .. helemaal leeg. Leeg van alles dan denk ik aan jou degene wie mij onbewust weer heelt dan denk ik aan jou en langzaam maar zeker verschijnt er een glimlach op mijn gezicht een glimlach van hoop. een teken van vriendschap. Starend in de diepte, Mijn emoties rollend over mijn wangen Het pad van de tranen veranderd, door een glimlach van hoop, een glimlach die mij langzaam weer opvult met hoop, en wilskracht een glimlach. Een glimlach die de kracht van vriendschap weergeeft. Een vriendschap zo sterk, onbreekbaar. |
best een mooi gedicht, de boodschap en het gevoel dat er inzit iig wel. ik vind de stijl die je hebt gebruikt wat minder, ik zal hem iets veranderen, moet je zelf maar kijken wat je er van vindt.
Starend in de diepte, emoties stomen over mijn wang. gebroken wilskracht, Niet wetend waarom. Waarom voel ik me zo? een leegte die onvulbaar lijkt. Duizenden vragen stormen door mijn hoofd, maar ondertussen ben ik leeg. Leeg van alles. dan denk ik aan jou degene wie mij onbewust weer heelt ik denk aan jou, en langzaam maar zeker verschijnt er een glimlach op mijn gezicht glimlach van hoop, teken van vriendschap. Starend in de diepte, emoties rollen over mijn wangen. door de tranen heen, verschijnt een glimlach van hoop. een glimlach die mij opvult met hoop, wilskracht. een glimlach. geeft de kracht van vriendschap weer. Een vriendschap zo sterk, onbreekbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk gedicht!!
Vooral 'emoties stromen over mijn wangen' vind ik heel mooi gevonden!! @annemoppie: hoe komt het dat jij zo goed bent in het maken/verbetern van gedichten? :eek: :) |
Ik vind het een beetje simpel, en het is jammer dat je dat: 'emoties stromen over mijn wangen' twee keer gebruikt, want dat is opzich wel mooi. Het is goed als emo-gedicht, of om je gedachten te verwerken, maar technisch gezien vind ik hem niet zo super. Het is alsof je in een keer je gedachten op papier hebt gekwakt, zonder écht met de woorden te spelen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |