![]() |
aarggh,...! hoe komt het dat me telefoon zo raar doet..?
ik heb dus een siemens MC60,..en ik kan nu geen foto's meer maken doordat ik onvoldoende geheugen heb,..maar dat kan helemaal niet, want ik heb alle foto's weggegooit en me berichten ook weg,..dus als het goed is moet er genoeg geheugen inzitten..! Ik kan zelfs geen wallpapers meer openen...:s
Ben vandaag terug gegaan naar de winkel,..maar die zegd dat ik moet bellen naar de klanterservice van Hi (is me provider),..dat ga ik morgen wel doen,..maar is er toevallig ook iemand die dit probleem heeft of hebt |
hardware eerst maar eens proberen.
|
Weet je zeker dat je geheugen leeg is? Geen ringtones of wat dan ook nog erin staan? Probeer ander je telefoon te formatteren, dan weet je zeker dat ie leeg is, dan weet je tenminste zeker dat als hij dan nog niet werkt het gewoon een defect is. Formatteren doe je bij:
Instellingen, toestel instellingen, bestandssysteem, formatteren. Hierna ben je wel al je gegevens kwijt die je opgeslagen had, en waarschijnlijk moet je waarschijnlijk ook het besturingssysteem er opnieuw op zetten d.m.v. een datakabel. |
Citaat:
dat zegd me dus echt niets,..!! maar bedoel je als ik het geformateerd heb,.moet ik dan het besturingssysteem er opnieuw inzetten,..of bedoel je dat dat het probleem is...? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jah,..het is al opgelost,...maar dat ging niet zomaar.!!!!
eerst wordt je door iedereen doorverwezen en niemand kan je zogenaamd helpen,...uit eindelijk (als je boos wordt..!!!) weten ze op eens wel de oplossing..!! en wat was het..?? Je moet je mobiel even aan en uit zetten. (en het hielp nog ook):s |
Citaat:
|
Citaat:
|
neej toen ik hem net had gekocht,..was die normaal,..pas later (volgens mij omdat de foto's vol waren) ging die zeggen dat ik onvoldoende geheugen had,..en dan ook met bijna alles.
En aan gezien ik me telefoon nooit uitzet,..;) Maar wel vaag idd |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |