Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   De 'hollywood' komedies (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=865672)

Rint 09-06-2004 20:40

De 'hollywood' komedies

Erger jij je ook zo aan die afschuwelijk flops?
Van die enge 'grappige' films, zoals Lizzy McGuire the Movie, of Starsky and Hutch?
Soms is het leuk om een avond naar de bios te gaan, maar werkelijk, de goede films zijn zeldzaam. Al moet ik wel zeggen, dat 2004 een bijzonder goed filmjaar is. Denk aan ROTK(op DVD, maar ook nog lang in de bios), Pirates, Kill Bill Volume 2, en de andere vele kwalitatieve films. Ook wordt dit jaar het Orlando Bloom-breekt-uit-jaar :) , omdat ons 27 jarig manneke het toch al behoorlijk ver geschopt heeft. Maar werkelijk, ik erger me steeds weer dood, aan die enge komedies, die allemaal over het zelfde gaan.
Neem nou Freaky Fryday. Het is leuk om op een avond op de buis te zien, als er werkelijk niets anders op TV is. Maar om de film nou bijvoorbeeld op DVD te kopen.. :eek: Het is misschien voor een andere leeftijdscatogorie bestemd, maar toch, daar behoor ik niet toe. Dus ik mag zeiken. mauahaah. Ik zou graag van mensen horen die zich ook zo heerlijk ergeren aan de eeuwige Hollywood Komedies.

Hyperspeed 09-06-2004 20:51

Ik denk dat je te voorbarig bent om Starsky And Hutch & Lizzie MacGuire The Movie flops te noemen.

Kijk, dat jij ze niks vind wilt niet zeggen dat het dan gelijk flops zijn. Het zijn iig ook niet mijn soort films.

Enne... verkapt Orlando Bloom topic?

Diesel 09-06-2004 21:03

Rint heeft zeker zitten smoken.

Hyperspeed 09-06-2004 21:06

Misschien, maar ik wou haar toch een kans geven, dus denk ik, laat ik maar inhoudelijk reageren :D

Dusjcrib 09-06-2004 21:20

In ieder geval zijn die kleurtjes een stuk irritanter dan hollywood komedies.

Ik erger me er totaal niet aan. Als het me niet aanspreekt, dan ga ik er niet naartoe. Heeeeee, wat een simpele oplossing! En verder vind ik het heerlijk om te huren of te kijken op tv wanneer ik even geen zin heb in zware kost.

Retarded 09-06-2004 21:39

Citaat:

Rint schreef op 09-06-2004 @ 21:40 :

blablabla

nieuwtje voor je: Orlando Bloom is geen goede acteur...

Zo'n geweldig filmjaar wordt dit niet wat betreft bioscoopreleases hoor... er zitten natuurlijk wel wat toppertjes tussen, maar het uitmelken van populaire genres (superhelden etc.) is een rage... weinig origineels vanuit holywood dus...

wat betreft Freaky Friday: heerlijke film! Lindsay Lohan is best cute, en Curtis doet het geweldig als klein kind... Als je andere films in een soortgelijk genre bekijkt, blinkt deze toch wel uit hoor... (niet in originaliteit uiteraard, want het is en blijft een remake).

Hyperspeed 09-06-2004 21:40

Citaat:

Retarded schreef op 09-06-2004 @ 22:39 :
nieuwtje voor je: Orlando Bloom is geen goede acteur...

(y) Ownage...

Helemaal mee eens :)

legatus 09-06-2004 21:53

Citaat:

die zich ook zo heerlijk ergeren aan de eeuwige Hollywood Komedies.
Volgens mij kijk je niet anders dan naar Hollywood-films.

Citaat:

andere vele kwalitatieve films.
Kwalitatieve films, wat zijn dat?

Citaat:

Soms is het leuk om een avond naar de bios te gaan, maar werkelijk, de goede films zijn zeldzaam.
Meer naar het filmhuis.

Retarded 09-06-2004 21:53

Citaat:

Hyperspeed schreef op 09-06-2004 @ 22:40 :
(y) Ownage...

Helemaal mee eens :)

tja, hoe je het wend of keert... het is gewoon zo. Hij doet het zeker goed als Legolas, en ook erg leuk dat dat meteen zijn debuut is geweest. Ook Pirates was zeker geen slechte film, maar bij zo'n film zoek je geen acteerprestaties... daar zoek je entertainment.... Dat Depp toevallig in de film meespeelt, tja, heb ik niets op tegen.. hij is een wereldacteur. Orlando is geschikt voor dit soort films, maar als het aankomt op het echte werk zal hij zeker niet slagen. Ben echter wel benieuwd naar Kingdom of Heaven...

Pebbles 09-06-2004 22:35

Citaat:

Dusjcrib schreef op 09-06-2004 @ 22:20 :
In ieder geval zijn die kleurtjes een stuk irritanter dan hollywood komedies.

Ik erger me er totaal niet aan. Als het me niet aanspreekt, dan ga ik er niet naartoe. Heeeeee, wat een simpele oplossing! En verder vind ik het heerlijk om te huren of te kijken op tv wanneer ik even geen zin heb in zware kost.

Wow, dit is gewoon echt allemaal precies wat ik wou zeggen :cool:

WishfulDreaming 09-06-2004 22:39

nou je bent vast de enige.

ik vind dat soort films heerlijk, en om je teleur te stellen, ik heb freaky friday dus op dvd en ik ga em morgen voor de derde keer bekijken. en ja ik heb em ook in de bios gezien.

enne er staat bij je profiel dat je 14 bent, klopt dat dan wel, als je zegt:

Neem nou Freaky Fryday. Het is leuk om op een avond op de buis te zien, als er werkelijk niets anders op TV is. Maar om de film nou bijvoorbeeld op DVD te kopen.. :eek: Het is misschien voor een andere leeftijdscatogorie bestemd,

want volgens mij ben jij de doelgroep.

en je kan je er aan ergeren maar je kan ook gewoon ophouden met zeuren.

Ketjing 09-06-2004 22:43

ik heb een mededeling: Na Pirates voor de 2de keer gezien te hebben vond ik Bloom al stuk beter. In Troy blijf hij irritant.
Idd het niveau van Comedies is misscien wel afgenomen, maar de andere films zijn niet slechter geworden.

Briseïs 09-06-2004 22:54

Boeiend.

Anonymous John 10-06-2004 03:52

Citaat:

Rint schreef op 09-06-2004 @ 15:40 :
Erger jij je ook zo aan die afschuwelijk flops?
Van die enge 'grappige' films, zoals Starsky and Hutch?
[/B]
Ach, zo eng was die ook weer niet

Citaat:

Ook wordt dit jaar het Orlando Bloom-breekt-uit-jaar :) , omdat ons 27 jarig manneke het toch al behoorlijk ver geschopt heeft.
Wat nou breekt-uit-jaar? Als hij op zijn zevenentwintigste nog niet doorgebroken is na LOTR en Pirates of the Caribbean, dat lukt het hem nooit

Citaat:

Maar werkelijk, ik erger me steeds weer dood, aan die enge komedies, die allemaal over het zelfde gaan.
Heb je het over horror komedies of wat?

Trouwens, deze thread zuigt

Silent Enigma 10-06-2004 03:55

Citaat:

Anonymous John schreef op 10-06-2004 @ 04:52 :

Trouwens, deze thread zuigt

Uice 10-06-2004 16:15

Citaat:

legatus schreef op 09-06-2004 @ 22:53 :
Kwalitatieve films, wat zijn dat?

Hehe.

Verder vind ik de Hollywood komedies van tegenwoordig ook over het algemeen niet grappig, maar ik ben al lang blij dat de flood aan spoofs is afgelopen.

Milk 11-06-2004 15:42

^o)

Ach, het is de leeftijd he, om tegen dingen aan te schoppen die je stiekem toch wel leuk vindt.

N00dles 11-06-2004 16:25

Topicstarter heeft hoe dan ook een punt, al is 'ergeren' een te groot woord voor dit. Ik laat de flut-comedies gewoon voor wat ze zijn.

Rioto 11-06-2004 19:21

de enige die me echt kon/kan laten lachen is chris farley maar ja helaas ..

Als ik een leuke humor film wilt zien huur ik wel een komedie uit de jaren 80 begint 90.

Auntie M 11-06-2004 20:54

Op een bepaalde moment in je leven ga je hersenloos vermaak waarderen, dus keep them hollywood movies comin'. (y)

p-chez 11-06-2004 23:49

Ik heb een schurfthekel aan dat soort films.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17.