![]() |
[router] problemen met downloaden bij Peer 2 peer programmas
sinds ik een router heb aangesloten kan ik mijn peer 2 peer programma's als kazaa-lite en Soulseek niet meer gebruiken,
voorheen werkte dit perfect, ook bij anderen werken deze programma's nog gewoon. ik kan de programmas wel installeren, opstarten en maak zelfs verbinding met de servers maar als ik een simpel bestandje zoek vind hij niets. waar kan dit aan liggen en hoe los ik dit op? |
Poorten mappen?
|
Citaat:
|
Citaat:
quote's posten heeft geen zin, als je dat leuk vindt kun je beter naar FOK! gaan. OT: als je de router er weer weghaald, werkt 't weer goed? Zoja, ff je router goed instellen (poorten mappen dus) |
He ik heb altijd problemen met appel 2 appel programmas... :p
|
Citaat:
Want iemand quoten zonder er iets erbij te schrijven gebeurt hier vaak :P En het is normaal op ieder forum, dus wen er maar aan :P |
Citaat:
groeten wim |
Heb je bij je router geen manual gekregen? Dan kun je op de site van de fabrikant van jouw router wel iets van documentatie vinden.
|
Citaat:
voor het gemak.. het is een belkin router |
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
En had een tijdje mijn post maar gewist. Nou, dan gebruik maak je toch ff gebruik van je franse woordenboek? :D of bijvoorbeeld online vertalingsites zoals Free Translation of Systransoft |
ik denk het gevonden te hebben maar hoe kom ik erachter welke poorten programma's als soulseek, kazaa, en direct connect nodig hebben?
|
Dan zoek je nog ff verder, m@trix.
bijvoorbeeld Zoekenwoorden: emule firewall ports Trouwens ik zie dat je dus verschillende p2p programma's gebruikt. Waarom zou je geen multi-p2p programma (=een shareprogramma dat meerder netwerken ondersteunt) gaan gebruiken zoals shareaza of mldonkey? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |