![]() |
Aan alle Lifestylers! Wat vinden jullie van mods die evaluatie topics sluiten?
Nou?!
AngelLena is heb 1 woord voor je: alshetteveelvoorjeisenalsjernietmeertegenkuntgajetochlekkerweg? |
Ik vind die mods en die regeltjes van ze uberhaubt niks.
Wat ook niks is is de duidelijkheid van die regeltjes wanneer en waar toepasbaar enz wat het voor hen makkelijk maakt "gelijk te krijgen" met correct gelul. |
kan echt niet
|
ik vind dat dat iedereen eens een keer minder moet zeiken en meer zich bezig moeten houden met hun leven, en dat geld voor zowel de mods als alle anderen. Neem alles eens niet zo serieus of zo. Ga niet met slotjes en bans strooien maar de anderen moeten ook niet gaan janken als ze een ban krijgen van een week. een week! big boo fuckin' hoo.
en mensen die het gewoon leuk vinden om alles en iedereen af te zeiken heb ik niks op tegen, want daar gaat het hele lifestyle nou eenmaal om. |
Ja dat is niet zo hip hoor, maar mensen die echt zitten te wachten totdat hun ban voorbij is en dan overal rolleye's plaatsen vind ik tot het zelfde groepje horen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo laat AngelLena dat heel diplomatisch overkomen :nono: Het viel reuze mee, er zaten ook non-roloog posts bij, maargoed, het zal wel toeval zijn dat AL mijn posts EVER gedelete zijn na het voorval... :rolleyes: Het gaat me meer om de sluiting van het vorige, goedlopende topic. Vind ik zwak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat de mods hun werk wel goed doen :) En dat slotje was ook wel terecht het topic ging nergens meer over.
Anyway waar ik me echt aan erger zijn die kerels hier die in elk topic maar iedereen lopen af te zeiken en niks toevoegen aan het forum.. kennen jullie er ook zo 1?? :confused: Bel dan 112, daar red je levens mee :cool: :cool: :cool: |
Citaat:
|
Oh, ik word er ZO hanig van, altijd.
|
Ik ben gewoon overal principieel op tegen (y)
|
Citaat:
|
Er wordt toch alleen maar geflamed daar.
Als je een aandachtstekort hebt, los het dan alsjeblieft ergens anders op ofzo :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |