![]() |
lelijke mensen op deze site?
Hey allemaal... als ik zo es het fotoboek doorkijk elke dag ofzo valt het me op dat er geeneen lelijk of onaantrekkelijk persoon tussen zit, alleen maar leuke knappe aparte mensies... ;) ligt het nu aan mij of is in Nederland een heel laag percentage lelijke mensen?:D (keey btje rare topic maar het valt me gewoon op dat iedereen er echt heel leuk uitziet) Wat vinden jullie?
|
Mensen zetten hun mooiste foto's in het fotoboek?
En mooiheid of lelijkheid is subjectief.. |
In elk land wonen evenveel lelijke mensen. Er is immers geen schoonheidsgen.
En alle lelijke mensen herken je aan een profiel zonder foto... |
Wat heeft dit met L&G te maken?
|
Ik heb genoeg lelijkheid hier gezien hoor.
Enne Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben zo lelijk dat iedere foto van mij bij voorbaat mislukt (y)
|
Misschien openen lelijke mensen gewoon geen fotoboek..
|
Citaat:
|
foto's kunnen heel misleiden :)
bovenzien zal iemand die echt lelijk is, zichzelf niet snel showen. |
wat maakt het trouwens uit hoe iemand eruit ziet? mji doet het er echt niet toe. iedereen heeft wel een schoonheid, de ene mss het uiterlijk maar ik denk dat een schoon innerlijk veel belangrijker is.
en ja, wat lelijk en wat mooi is? geen idee, het gaat meer om smaak denk ik. |
Citaat:
|
dat komt omdat ik geen fotoboek heb :p
|
Daarom heb ik geen fotoboek..
Maar: Citaat:
|
ik heb ooit eens gehoord van een Amerikaan dat het aantal mooie meisjes daar echt heel klein is in vergelijking met hier.
maar eigenlijk geloof ik dat niet. |
Alle mensen die van zichzelf weten dat ze lelijk zijn maken zowiezo geen fotoboek, degenen die het wel hebben doen alleen de leukste fotos erin. Verder zijn er echt nog zat fotos van lelijke mensen in de fotoboeken.
|
Ik kan wel merken dat je m'n fotoboek nog niet gezien hebt ;)
|
ow begrijp me niet verkeerd, het maakt mij helemaal geen fluit uit hoe mensen eruit zien. Iedereen verdient dezelfde behandeling, groot of klein, dik of dun, donker of licht, knap of lelijk (wat idd heel subjectief is)... maar het was eigenlijk meer als een soort compliment bedoeld, ik vind iedereen er zo leuk uitzien overal op die foto's.
En dit heb ik hier geplaatst omdat ik niet wist waar het anders moest, en het heeft toch wel een btje met je lichaam te maken? |
hoe je lichaam eruitziet heeft inderdaad wel een beetje met je lichaam te maken :p
|
ja idd :D, maar sommige mensen vinden blijkbaar van niet... (zie vorige reacties)
|
Nou, dan heb je misschien echt een slechte smaak, genoeg lelijkerds in het fotoboek, helemaal als je er vanuitgaat dat echte lelijke mensen meestal hun foto niet in het fotoboek zetten.
|
Nogal logisch inderdaad, lelijke apen zetten hun foto niet op internet, tenzij ze nogal masochistisch zijn aangelegd.
Niels: (y) voor ons initiatief (y) |
Citaat:
|
Citaat:
neuken? |
Citaat:
conclusie: . .. . . . |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja.. wat erg ben ik toch eigenlijk. |
Citaat:
Kan je geen ongelijk geven eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anywho, ophouden met dat gechat jij, anders krijgen we een boze FB op ons dak :nono: :P |
Onzekere mensen (en daar zitten ook vaak "lelijke" tussen) zetten sowieso bijna nooit hun foto online. Dus daarmee valt al een heel deel af. Verder heb je inderdaad mensen die 1 bepaalde foto van zichzelf hebben waar ze stukken beter erop uitzien. Ook dat is dus niet echt realistisch.
Daarbij ben ik het niet met je eens: ik heb wel minder mooie mensen "in" t forumfotoboek gezien. |
Citaat:
Waardoor ik vind dat de FF-factor in het fotoboek toch zeker doorgevoerd moet worden(y) |
Wat is lelijk....
|
Citaat:
|
ik denk dat het zeker met je onzekerheid te maken heeft, maar als je alle echt knappe mensen (wat is knap) eruit wil halen kan je zet op 1 hand tellen. Iedereen heeft gewoon zijn eigen bijzondere ding, dat vind ik belangrijker.
Citaat:
|
ik heb geen fotoboek :D ben ik dan lelijk??
ik heb wel foto's op internet, datwel |
Citaat:
|
Ik weet niet hoor, vaak heb ik toch wel dat ik denk van zo die's lelijk als ik hier foto's zie.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |