![]() |
Arius, bij wie werkt het?
Iedereen die ik ken met hooikoorts, krijg arius voorgeschreven, maar bij niemand werkt het. Lekker die overheid.
Bij wie werkt het wel, redelijk, niet of een beetje? Ga ik deze poll is aan CZ voorleggen;) |
Bij mij werkt het redelijk, maar in deze tijd van het jaar en met dit weer, vind ik het niet gek dat het niet 100% werkt. Ik ben tevreden, maar het is geen wondermiddel. Als die er waren, zou ik namelijk gewoon geen hooikoorts meer hebben :D
|
Hij kent mij niet eens meer... :eek: Volgens mij werkt het bij mij ook wel redelijk. 'k loop iig niet continu te niezen enzo.
|
Volgens mij schrijf je het anders hoor. :o Aerius
Bij mij werkt het best goed eigenlijk. Als ik begin met slikken duurt het wel altijd eventjes voordat het begint te helpen en ik moet goed op tijd slikken. Maar het is echt 10x beter dan Xyzal en Zyrtec. |
Bij mij werkt het een beetje, bij mijn moeder geweldig!
|
Citaat:
ik gebruik het trouwens niet meer omdat ik nu niet zoveel last meer heb van hooikoorts. |
Aerius werkt bij mij echt goed.
Zyrtec daarentegen helpt bij mij helemaal niet, het lijkt dan net of ik niks heb ingenomen. |
Citaat:
Krijg ieder jaar medicijnen tegen hooikoorts, maar volgens mij nog nooit iets van Arius. Zijn dat tabletten, is het een spray of...? |
Citaat:
|
Neej dat krijg ik ook niet! ik krijg iets van de apotheek, in zoŽn neutraal doosje.. want de rest wat je gewoon in de winkel kan kopen dat werkt bij mij niet.. weet ni wat voor merk ik dan nu heb :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij werkt Aerius een beetje, ik kreeg er alleen gigantische hoofdpijn van en ben er daarom na 2 weken mee gestopt. Zyrtec en ceritrizine werkten een stuk beter en daar krijg ik geen last van bijwerkingen van.
|
bij mij werkt xyzal het allerbeste.....werkt bij mij ook tegen voedselallergie....erg prettige bijkomstigheid :D
|
Bij mij is het voorgeschreven tegen overgevoeligheid voor huisstofmijt, en daar werkt het ook goed tegen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14. |