![]() |
Waar koop jij ijs in R'dam?
Capri (of caprio) in de stad vind ik echt lekker!!! En jullie?
|
Ik koop nooit ijs in R'dam. ;) Wel in Amersfoort --> San Marco!!
|
McFlurry bij de Mac. ;) Verder koop ik eigenlijk zelden ijs in Rotterdam...ja, soms bij de Jamin, maar verder eigenlijk niet. Bij Haägen Dasz (oid) hebben ze ook lekker ijs, maar das ook meteen peperduur.
In Schiedam heb ik wel eens ijs gegeten, ik weet niet hoe het daar heet, maar het zit iig aan het begin van de Passage (winkelcentrum) en met de ijstest waren ze tweede (met een 9,5). |
Jaa, die van Schiedam ken ik, is ook lekker ja!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben eigelijk nog nooit in Rotterdam geweest..
|
Ik ben 1 keer in Rotterdam geweest en toen heb ik een McFlurry bij de Mac op.
|
Ys in Rotterdam? Ze hebben daar toch niet echt een speciaal zaak voor ijs? K eet dan wel ijs bij de Mac, maar als k echt lkkr ijs wil dan ga naar Dordrecht, daar zit de La Vanetia en daar maken ze zelf gemaakt ijs en dat is heerlijk!
Liefs Watervliegje :) |
Citaat:
[edit]Voor de AH zit er bv. ook nog een. ;)[/edit] |
Nooit in R'dam.
In Enschede wel, meestal bij Van der Poel, lekker, lekker :) In Maastricht koop ik meestal ijs-op-een-stokje bij de Jamin of op 't station. Ben te lui om naar de Australian-winkel te lopen, en zo heel lekker vind ik het ijs daar toch niet... dan maar een Magnum :P :o |
bij Capri of bij Venezia (oude binnenweg)
|
:D Caprio :D
|
bij caprio 1 keertje per jaar ofzo niet egt bijzonder veel
|
Citaat:
En ja, als ik ijs koop is het daar. |
Mmm, ik weet de naam van het zaakje niet meer. 't Was iig een Italiaanse ijssalon aan de rand van het centrum, kan Venezia zijn maar dat weet ik niet zeker.
Oeh, wat was dát lekker ijs <3 |
Citaat:
|
als ik in rotterdam ben bij Hagen Dasz, maar ook als ik in amsterdam ben of waar ze het nog meer hebben ;)
|
Venezia op de oude binnenweg, dat is echt lekker ijs. Capri vind ik niet echt speciaal. In Rotterdam-Zuid (op Zuid ;)) zit een ijszaak waar ik vroeger vaak kwam en dat ijs was gewoon perfect, alleen het ijs in Italie zelf is beter (maar de eigenaar was dan ook Italiaans), de winkel heet Nino en zit tegenover de markt op het Afrikaanderplein. Weet alleen niet hoe het ijs nu is, volgens mij is de winkel overgenomen door de eigenaar zn zoon.
De buurt waar het zit is niet echt top, maar het ijs was (y) |
Ik koop het niet, geen geld. Maar probeer dat bij Beurs eens in de koopgoot als je je net de metro uitkomt. Dat ruikt gewoon zo lekker.
|
Citaat:
|
swirl of flurry bij mac
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
capri is het mensen.
duur?valt wel mee toch, wel errug lekker iniedergeval. |
Capri, en bij de Meent zit ook ergens een ijszaak, die wel lekker is, maar Capri :cool:
|
Australiannnnnnn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |