![]() |
[popconcerten] Help mijn scriptie!
Hallo!
Voor mijn scriptie over jongeren en popconcerten ter afsluiting van mijn studie Communicatiewetenschap heb ik een enquête ontwikkeld. Als je tussen de 15 en 25 jaar bent en het afgelopen jaar één of meerdere popconcerten bezocht hebt, wil ik je vragen de enquête in te vullen. Dat zou mij echt enorm helpen! Het invullen duurt hooguit 10 minuten. Ken je andere jongeren die ook naar popconcerten gaan, schroom dan niet om de link door te mailen. link naar de enquête: http://www2.fmg.uva.nl/comlab/surveys/popconcert.html groetjes, Jolanda |
Beetje lastig dat het over 'pop'muziek gaat.
|
Onder popconcerten worden concerten verstaan van popsterren: artiesten die regelmatig in de top 40 staan, zoals Kane, Robbie Williams, Craig David, Westlife, Anouk, Shania Twain, Kelly Rowland, Christina Aguilera, Shakira of Justin Timberlake.
dan houdt het op :o |
Is dat enquete alleen bedoeld voor mensen die pop luisteren?
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien leken er dubbele vragen in de enquete te zitten. |
Citaat:
|
ik vind dat de enquete niet goed genoeg alle mogelijke keuzes bedekt.
ik ben bij vraag 7 opgehouden. ik luister niet naar pop. |
artiesten die regelmatig in de top 40 staan...
Nu kijk ik wel niet vaak naar de top 40 en meestal mis ik een boel, maar dankzij het jeugdwerk krijg ik er toch wat van mee: Westlife, Anouk, Shania Twain, Kelly Rowland... Westlife heb ik allang niets meer van gehoord, evenals Anouk in de Top40 idem voor Shania en Kelly heeft er voor zover ik weet nog maar 1 keer ingestaan (zij is toch dat Amerikaanse Idol?). Dan zijn de Heideroosjes ook pop. En dan vul ik ze in. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42. |