![]() |
Het is tijd
Sinds we de tijd verbeelden
Als iets dat van links naar rechts beweegt gaan vroeger en later minder en meer verleden en heden met de klok mee Iedereen gehoorzaamt alsof het een natuurlijke zaak is Ik vind niets natuurlijk Ik denk er tegenin Gedraag me niet gedwee Schoppen, slaan en schreeuwen Niets is er dat helpt ik kan de tijd terug draaien in mijn gedachten Alleen die klok, die werkt niet mee Verdomme |
leuk.
Ik vind dat de eerst 2 alinea's te veel een inleiding zijn waar je eigenlijk naartoewilt. zonder die 2 alinea's vind ik het zelfs een mooier , bondiger, krachtiger gedicht. |
Dankje!:)
Ik wilde een beetje naar een soort van climax toe werken, weet eigenlijk niet zo goed wat ik er zelf van vind. Altijd leuk om te horen wat anderen er van vinden(y) |
Een van de beste gedichten die ik de laatste tijd gelezen heb!!
Echt goed!! (y) |
Citaat:
|
Ik heb het gedicht nog een tweede keer gelezen (ik vind het nog steeds een schitterend gedicht!) en plost viel me iets op:
"Iedereen gehoorzaamt alsof het een natuurlijke zaak is Ik vind niets natuurlijk Ik denk er tegenin Gedraag me niet gedwee " een natuurlijke zaak? volgens mij: Iedereen gehoorzaamt alsof het gewoon is ik vind niets gewoon ik denk er tegenin Gedraag me niet gedwee. -> op dit moment lijkt mij dit beter klinken :p |
Citaat:
Ik vind de tweede strofe juist het sterkst. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10. |