![]() |
Fotoboek Zoekfunctie
Mja, beetje lullig dit:
Statistieken Zoekactie Je zocht op 'woonplaats' naar amsterdam. Aantal resultaten 100 Teveel resultaten Je zoekactie heeft meer dan 100 resultaten opgeleverd. Vul meer zoekwoorden in en probeer het opnieuw. dus als ik zoek op iets wat 99 resultaten heeft, krijg ik ze allemaal. heeft ie er 100 of meer dan zie ik NIKS. dat vind ik lullig. kan iemand dat maken zodat ik er iig 99 mag zien? je kutn de query in principe gewoon limiteren bij 100 en dan geen foutmelding of wat dan ook geven... |
Volgende versie verbeter ik dat in. Duurt nog ff voor die uitkomt, maar tot die tijd onderhoud ik de huidige versie niet meer. (op security zaken ed na natuurlijk)
|
Het zou ook fijn zijn als je gecombineerd zou kunnen zoeken. Dus bijvoorbeeld alle personen in Utrecht met een leeftijd vanaf 21 en geslacht 'vrouw' :P
|
Citaat:
|
Citaat:
geef me dat script maar even, pas ik wel even die query enzo voor je aan :) |
Ik weet wel dat 't aanpassen relatief weinig tijd kost, maar zo liggen er nog wel 100 andere zaken te wachten die in 't huidige fotoboek niet optimaal zijn en een kleine aanpassing vereisen. Daar begin ik gewoon niet meer aan.
|
Citaat:
Nee, vooral niet perfectioneren. |
Citaat:
|
als je nu elke dag 1 ding aanpast, dan kost het haast geen tijd en duurt het ook niet zo lang :o
en ik zie in je fotoboek alleen maar vakantiefoto's, dus tijd heb je zat :nono: dan schrap je maar een keer een vakantie hoor :o |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen wel vervelend, want ik wil nú gepijpt worden! :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Koen, echt, respect, dit is een geweldig lijstje, dank! :o (y)
|
Heb je haar al, Mu? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blij dat ik niet in Amsterdam woon :rolleyes:
;) |
mogelijkheid om te zoeken op e-mailadres (y)
(voor al die leipos die je adden naar aanleiding van je fotoboek en dan vooral niet zeggen wie ze zijn. of gewoon omdat het handig is.) |
Citaat:
|
Citaat:
Privacy enzo.. |
Citaat:
|
Citaat:
Is het trouwens mogelijk om in het fotoboek ook aan een nick-change te doen, net als op het forum? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar van mij mogen wel mensne e-mail adres zien, maar heb er altijd ene hekel aan als mensen dingen van me op gaan zoeken doordat het altijd tegen me gebruikt word... (n) |
Kan je (Koen) er ook weer voor zorgen dat mensen zonder foto ook kunnen zoeken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |