![]() |
Cognitieve Gymnastiek
Ik moet voor mijn stage iets zoeken over cognitieve gymnastiek, ik heb ook op google gezocht.
Maar hier heb ik aardig wat pagina's, alleen deze gaan over de woorden cognitieve en gymnastiek apart. Ik zoek deze als 1 geheel, dus cognitieve gymnastiek. En NIET cognitieve en gymnastiek. Ik hoop dat jullie me aan informatie kunnen helpen, en/of internetpagina. Alvast bedankt (y) |
Zoeken op google op "cognitieve gymnastiek" (met aanhalingstekens) of op 'cognitieve +gymnastiek' (zonder die '') levert ook niks op?
|
Citaat:
Maar ten tweede de uitkomst was (n) Bij de manier met de aanhalingstekens vind google nopes, en bij de manier met de + zoekt google ook de woorden apart. Dus ik zit nog steeds aan de grond :s Ik wil wel graag zo snel mogelijk antwoord, alleen er is geen einddatum waarvoor ik het moet weten. Dus het maakt niet uit of ik het morgen of volgende week heb (DE oplossing). @Leonoor Nogmaals bedankt voor de tip ;) (y) |
Ik had zelf ook al even stiekem gezocht. ;) Weet je wel wat 'cognitieve gymnastiek' inhoudt? Dan wil ik best nog ff verder zoeken, maar dan weet ik ook waarnaar ik precies moet zoeken. ;):)
|
bedoel je PMT?
Psycho Motorische Therapie? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ook het leren kennen van je grenzen:) |
je hebt gelijk!!
Ik zal vanmiddag wel ff aan een vriend vragen wat cognitieve gymnastiek is maar het lijkt mij het zelfde als pmt |
Citaat:
Cognitieve Gymnastiek is een soort gymnastiek voor je hersenen. |
Citaat:
Maar dus iets van spelletjes spelen (niet alle spelletjes natuurlijk) oid? Loop je stage bij bejaarden? Dat zou al een hoop verklaren. ;) |
Citaat:
De meeste mensen die er komen wonen nog op zichzelf, de mensen die er komen zitten rond de 70 maar kunnen ook al in de 80 zijn. :D |
Kijk, dat verklaard een hoop. :) Ik zal eens aan mijn moeder vragen of ze iets over cognitieve gymnastiek weet (zij werkt ook met ouderen). :)
|
|
Citaat:
|
Ik heb het bekeken, en kon er wel het 1 en ander vinden.
Alleen niet egt helemaal wat ik zocht, (hier werd hersengymnastiek ook in andere vormen genoemd als da ik bedoelde). Maar als nog bedankt voor de tip en hulp, meer hulp mag gepost worden (Houd dan a.u.b rekening, da het met ouderen te maken moet hebben (65+)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |