![]() |
vreemdgaan
een vriendin heeft met mijn andere vriendin( die nog nooit gezoend heeft) gezoend
maar eentje had al een vriend is dit vreemdgaan? |
met het zelfde geslacht is nooit vreemdgaan :nono: Ja het is niet netjes, en nee je kan er nu niets meer aan doen.
|
Dat lijkt me vooral afhankelijk van wat haar vriend vindt, ik zou het prima vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tis wel vreemdgaan, zoenen is zoenen. vooral als je bi bent. |
Citaat:
@ts: ik vind het vreemdgaan, zeker als er meer speelt. Als het echter een soort van vriendendienst is om de ander te laten meemaken wat kussen is, dan is dat weer iets anders, maar dan moet de vriend dat wel weten natuurlijk. |
is dit vreemd gaan ??? :rolleyes:
nou als het aan mij zou liggen wel maar je weet niet welke afspraken zij met der vriend heeft gemaakt |
Hm, ik denk wel dat je dit als vreemdgaan kunt beschouwen. Als ik me voorstel dat mijn vriend met een andere vriend zoent... nou dan vind ik dat ten eerste behoorlijk vreemd en ten tweede zou ik dat wel als vreemdgaan beschouwen ja...
|
Kzou het niet zien als vreemdgaan, maar zou het wel bespreken met mijn partner.
|
het zou me zoals altijd totaal niet kunnen boeien
|
Ik vind het vreemdgaan
ik bedoel waarom zou het ineens geen vreemdgaan zijn als het om hetzelfde geslacht gaat |
In het algemeen vind ik het vreemdgaan...
Maar als de vriend van dat meisje er absoluut geen problemen van maakt, of er bepaalde afspraken over heeft gemaakt dat hij het wel oke vond.. dan vind ik dat er geen probleem is? |
ze zijn allebei nog 14
en die een realtie hebben zijn nog nooit verder gegaan dan zoenen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vind het wel onder vreemdgaan vallen. Als je vriend met een jongen zoent valt dat toch ook onder vreemgaan ? Tuurlijk kan je experimenteren, als de ander ervan afweet of je bent single. Anders vind ik het onder vreemdgaan vallen.
|
met een ander zoenen is in mijn ogen vreemdgaan
|
Citaat:
|
Dat is heel persoonlijk denk ik. De ene jongen zegt: als mijn vriendin met een meisje zoent zal ik dat niet zien als vreemdgaan. De ander zegt: ik vind zoenen vreemdgaan. Of het nou met iemand van hetzelfde geslacht is of niet, dat maakt met niet uit.
Persoonlijk ga ik mee met dat laatste... |
Officieel is het vreemdgaan, maar misschien vond die jongen het wel leuk, dus dan ligt het anders...
|
die jongen weet van niks
ik vidn het ook vreemdgaan maar het is haar leven en haar relatie |
vind ik wel ja.
|
Als je daar nou zelf eens de judge van bent....
|
Citaat:
|
Ik vind het wel vreemdgaan. Ik vind het alleen wel anders dan als het met een andere jongen is (er even van uitgaande dat ze verder totaal geen gevoelens heeft voor meisjes). Het is eigenlijk best moeilijk en hangt er helemaal vanaf hoe die jongen erover denkt. Vind hij het geen probleem dan is het volgens mij in dit geval geen vreemdgaan. Vind hij het wel een probleem ja dan is het een ander verhaal (mja das natuurlijk logisch :P)
Ikzelf zou er niet zon probleem mee hebben als ze het maar eerlijk zou vertellen en het niet zou verzwijgen, of nog erger erover liegen. |
Citaat:
|
zijn het vriendinnen van elkaar.
ik zie geen probleem, ik vind dat tevens ook niet vreemdgaan |
Ik zou het eigenlijk niet als bedreigend ondervinden, en dus waarschijnlijk ook niet als vreemdgaan :|
|
Tjah ligt eraan, in welke situatue en hoe die jongen er tegenoverstaat. In t geval van de TS vind ik het niet kunnen; het is bedriegen, zeker als hij er nix van weet..... Het is dan ook aan de jongen om te beslissen of hij het als vreemdgaan ziet. Ik heb het gevoel dat je pas vreemdgaat als je de regels van jouw relatie overschrijdt... sommige mensen mogen doen wat ze willen en hebben een vrije relatie.... Geheimen zijn echter NOT DONE over zulk soort dingen!
Ikvind het alleen niet altijd vreemdgaan; ik heb ook wel eens gezoend met een meisje terwijl ik een vriend had; Vriendin van mij hadden het over een grapje van vroeger (waarin we gingen doen of we hadden gezoend om de reactie van onze vrienden te zien) en toen vroeg ik mijn vriend (die erbij zat) of hij het erg zou vinden als ik met haar zou zoenen; hij zei dattie dat niet erg vond al deed ik 't op dat moment voor zijn neus.... hij ging me zelfs uitdagen... najah toen hadden we gezoend. ('t was wel enkel om de ervaring, zonder gevoel, voor de lol en om de uitdaging.....) |
Als mijn vriendin zou willen zoenen met een meisje moet ze dat vooral doen. Dat is in mijn ogen een zelfontplooiing. Met een jongen...daar heeft ze mij voor, dus zou ik het haar dan wel kwalijk nemen.
|
Citaat:
|
Het is, zeker met een gebrek aan voldoende gegevens, zeer moeilijk daar zomaar uitsluitsel over te kunnen geven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23. |