![]() |
aardbeien
Hoe eten jullie aardbeien? Zonder iets erop, met suiker, met slagroom, met ...? Vind je het lekker? En weet er iemand nog een lekker recept met aardbeien?
|
Als ik snel wat aardbeien wil eten doe ik er niets op. Zeker die Hollandse aardbeien die ze nu in de supermarkt verkopen zijn al lekker zoet van zichzelf. Als ik mezelf echt wil verwennen doe ik ze in de yoghurt/kwark met wat suiker of gewoon los met slagroom erop:)
Erg lekker is een warme wafel met verse aardbeien, een bolletje ijs en een toefje slagroom.. mmmm het water loopt me in de mond (y) |
Ik eet ze altijd gewoon los, dus zonder iets erbij of erop. Als ik ze als toetje eet dan doe ik ze bij wat yoghurt of kwark met een toefje slagroom erop. Erg lekker!:)
|
met slagroom zijn ze erg lekker, maar meestal doe ik ze gewoon met wat suiker op een beschuit.
|
Ik doe meestal niets op aardbeien, heel soms eet ik ze met suiker maar meestal vind ik ze zo lekker genoeg. Als ik in een ik-moet-mezelf-verwennen-bui ben dan eet ik ze met slagroom.
|
ik eet ze met niks. Vind ze al zoet genoeg
|
Ik eet aardbeien meestal gewoon los of met slagroom/kwark/yoghurt. Of op de vlaai/taart natuurlijk. :)
|
Ik eet ze meestal natuur, ik vind ze al zoet genoeg van zichzelf en anders smaken ze niet meer naar aardbeien..maar naar..njah, aardbeien met suiker :)
|
ik haal de kroontjes eraf, ik spoel ze af, en ik ga eten
|
met en zonder suiker, met of zonder slagroom, op brood of beschuit, gepureerd in de vla of yoghurt, op je ijs.. etc.. etc.. :p
|
Zonder suiker, yoghurt of andere versierseltjes
|
vaak op de boterham, als ik de suikerpot tegen kom gooi ik dat erover, ander laat ik dat zitten
|
Gwoon zonder iets derop, of op de vlaai :p :) lekkur
|
Ligt eraan, ik eet ze vaak gewoon, en soms door de vla en yoghurt. En af en toe zit er suiker over.
|
ik eet ze gewoon (zonder suiker), door de vla/yoghurt, of geprakt (zonder suiker) op brood (met soms wat plakjes banaan). En over het ijs, op een beschuit enz. is natuurlijk ook lekker.
|
Op de boterham/beschuit, bij het toetje of gewoon los. Soms met een beetje suiker.
|
Aardbeien zijn lekker in chocoladesaus! (chocolade fondue)
|
Soms met suiker (bastaardsuiker) en soms zonder suiker. Ik vind ze ook lekker in de vla:o
|
Ik eet ze of zo van de plant (we hebben een moestuintje) of op brood of gewoon zo en doe er nooit suiker of slagroom op.
|
Blanco.... dan vind ik ze 't lekkerst.
|
Met suiker en dan nog het liefst met slagroom erop.
|
Altijd met suiker :) (witte of donkerbruine)
|
op de boterham en suiker erbij
|
Op brood eet ik ze met suiker, maar als ik ze los eet dan doe ik ze in een schaaltje met suiker en wat slagroom.
|
Gewoon los of op een boterham (zonder suiker).
|
aardbeien! waaaaa.... zo lekker... yammie.. helemaal verslaafd aan die dingen joh :D met slagroom.. yumz
|
Wij eten ze vaak zo:
- Pak een gebakbodempje (kun je kopen in de supermarkt) - Doe daar een beetje fruityoghurt op - Stukje aarbei erop - (Poeder)-suiker En klaar... :) Heel simpel, en ziet er uit als een echt gebakje! |
aardbeiden met slagroom njam :p
|
Zo van de planten met wat suiker of op brood
|
Lekker kaal. Ik heb goede herinneringen aan aardbeien in Denemarken; die kochten we langs de weg, bij een kraampje zonder verkoper (maar met allemaal groente en fruit én een bakje voor het geld), ze waren heel dik, en héél sappig en lekker zoet, precies goed.. Oef, die wil ik weer :)
|
met suiker, en dan op brood of gewoon los
|
Citaat:
|
Lekkere zoete aardbeien met suiker, yummm!
|
Ik houuuu van aardbeien!! :cool:
Ik eet ze op zoveel manieren, maar meestal als toetje en dan meestal met suiker en slagroom :o. (y) |
Zonder iets.
&als een ander iets liefs voor me wil doen op een beschuitje, evt met slagroom. :o (y) |
Oeh heeeerlijk :)
Of ik eet ze op een beschuitje, of met vanille ijs, of met slagroom, of met poedersuiker, of met mascerpone of met niets! |
Gewoon, als toetje of tussendoor, en soms op brood.
|
Meestal met suiker en soms met slagroom
|
Ik eet ze meestal gewoon, maar ook op beschuit, met ijs, met suiker en met slagroom eet ik ze weleens.
|
Citaat:
|
Ik vind aardbeitjes erg lekker :) Eet ze meestal met suiker en soms nog met slagroom. Met slagroom is ook leuk in bed ;)
|
Eet niet vaak aardbeien, maar als ik ze eet dan gewoon met nix erop. Niet met slagroom, is natuurlijk wel lekker, maar word je te dik van ;)
|
Ben er allergies voor. :( :(
|
Citaat:
Ik eet ze meestal "gewoon" of op brood, met suiker vind ik het lekkerst op brood maar als ik ze los eet zonder. |
Haj!
I LOVE AARDBEIEN! :) kben ervoor geboren geloof ik :P Aardbeien komen extreem goed tot z'n rechts als je er peper op doet (moet je er geen suiker of slagroom op doen). Klinkt raar, maar het is echt zo! Maar met slagroom zijn ze toch het lekkerst :) Of met suiker... Of met suiker op brood... Of door de yoghurt,... Of door de kwark,... Of in een milkshake... Of in een vruchtensalade.. Of in een kwarktaart Of in een slagroomtaart :P Liefs Daantje |
Gewoon kaal.
skinhead-aardbeien :cool: |
Citaat:
en als k in een cratieve bui ben gooi ik ze met yogourt en melk in de blender >>aarbeienshake |
Mijn aardebeien eet ik op brood, op beschui of los, maar altijd zonder toevoeging :)
|
Citaat:
basterd aardbeien met champagne, is een uitzonderlijk goede combinatie |
soms gewoon, anders met suiker, slagroom of vla.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |