![]() |
Vind jij jezelf knap?
Ben benieuwd.
Bewust geen optie 'daar ga ik niet zelf over oordelen'. Kies nou maar gewoon. :) |
ik ben een lelijkerd :o
|
Nee.
Ik denk dat er niet veel ja's komen. |
Citaat:
Ik heb trouwens nee geantwoord, maar dat komt omdat ik weet dat ik niet knap ben. :) |
Ja.
:D |
Citaat:
Omdat mensen dan het idee hebben arrogant over te komen. |
nee
|
Nee
|
Ik vind mezelf niet heel erg lelijk, maar knap kan ik het ook niet noemen. Ik heb dus maar Nee gestemd.
|
Soms.
|
ontoezeggelijk knap ben ik. Ik ben de knapste man die op deze aardbodem rondloopt. Hoezo?
|
nee.
|
Nee.
|
gelukkig hoeven jongens niet knap te zijn :o
|
Neuh niet echt
|
op dit moment niet, ik ben veel te dun met een bolle buik omdat ik niks eet en mn lever opgezet is. ik ben wit, heb zwarte wallen onder mn ogen...
maar normaal vind ik eigenlijk dat ik er neit afstotelijk uitzie. Arrogant? nee. ik kan mezelf objectief beoordelen en vergelijken. maar ik weiger te stemmen, want een volmondig ja zal je niet horen |
meestal wel, heb dus ook op ja gestemd.
|
Nee
|
nee....
|
Ik vind mezelf hartstikke knap!!! DUHH!!
Ik ga mezelf een beetje lelijk vinden, dat schiet toch ook niet op! da's toch nie leuk? :eek: meer als de helft denkt daar toch anders over... |
waarom zou je nee antwoorden, eelrijk gezegd heb ik nog niet veel mensen gezien die ik absoluut leijk vind. Ik vind mezelf soms knap (als ik me mooi opgemaakt heb) en soms lelijk (als ik net gezwommen heb)
|
Ik heb een minderwaardigheidscomplex dankzij m'n uiterlijk. Nee dus.
|
Ik vind mezelf niet knap. Maar ik heb er geen problemen mee hoe ik eruit zie, natuurlijk zou ik wel iets willen veranderen, dat wil iedereen vast wel.
Maar je moet geen minderwaardigheiscomplex hebben vanwege je uiterlijk, wie niks met je te maken wil hebben omdat je volgens diegene '' lelijk'' zou zijn die heeft gewoon geen respect. En ik vind het belangrijk dat je respect hebt voor elkaar! |
Ik vind mezelf niet knap. Maar ook niet lelijk.
Soms voel ik mezelf wat 'mooier' dan andere dagen. Als je 'nee' hebt gestemd hoef je nog niet direct lelijk te zijn (.. in mijn ogen zijn maar weinig mensen echt knap). |
Niet knap, niet lelijk. Ben tevreden :)
|
Ik heb 'ja' gestemd omdat ik vind dat ik er best mag zijn(y)
|
nee
|
Maar natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind mijzelf niet echt leleijk ofzo, ok er is altijd iets wat beter kan maar ben over het algemeen best tevreden :)
|
Nee, ik denk niet dat ik mister casanova ben zeg maar :p
maar ik ben blij met mezelf :D |
Enkel mensen die goddelijke plastische chirugie zouden weigeren mogen 'ja' stemmen.
En God had bij het kleien van mijn lichaam best wel wat meer z'n best mogen doen;) |
Citaat:
|
Ik maak mezelf al een hele tijd wijs dat ik knap ben. Isha the Minderwaardigheidscomplex-slayer.
|
Citaat:
|
Ja heel knap!
|
Uhm..nee ik ben niet mooi. Ik ben bleek, plat en maatje 34!!
|
Nein.
|
Brad Pitt's got nothing on me.
|
nee. Ik was altijd wel tevreden met mezelf, maar sinds ik sinds dinsdag een beugel heb ben ik niet meer mooi. Ach, over 6 maanden kijk ik wel weer in de spiegel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, maar echt lelijk ben ik nou ook weer niet
|
Citaat:
|
ja ik ben de knapste op dit forum
alhoewel ik wel concurrentie van machiavelli verwacht te krijgen maarja dan moeten we maar delen :p |
Ik vind dat ik er best wel mag wezen ja..
Af en toe heb ik wel van :eek: kzie er niet uit!!!!! Maar goed dat heeft iedereen! Net als nu, mn haar is nu echt een ramp! Dus elke dag zit mn haar niet :( |
waarom alleen ja of nee?
denk dat niemand echt volmondig ja of nee zegt op deze vraag. |
Niet knap, maar ook niet echt lelijk. Soms ben ik wel tevreden, soms niet.:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48. |