![]() |
Van welke liedje/videoclip moet een film gemaakt worden
Ik las laatst dat er een film komt dat gebaseerd is op het liedje Skater Boi van Avril Lavgne. Ik ben benieuwd he die wordt -verwacht er niet veel van- maar welke vinden jullie dat verfilmd kan worden? Ikzelf zat te denken aan Stan van Eminem, lijkt me heel leuk. Ook een film a la Everytime van Miss Spears (NIET HAARZELF IN DE HOOFDROL) plz
|
we zijn wel erg bezig met dit soort forums..
maar goed, ik zou idd everytime wel verfilmd willen zien. |
smack my bitch up :cool: .. lekker onzinnig dit... er is al een soort van film gemaakt van een hele gave videoclip: Michael Jackson's Ghosts
|
Die clip van DiMmU bOrGiR. :cool:
|
Blur - coffee + tv :cool:
|
Michael Jackson - Thriller :D
|
De Raggende Mannen - Poep in je hoofd
nu serieus: De Heideroosjes - Sjonnie en Anita, over de verloedering van de Nederlandse jeugd (y) |
d12 - my band
een komedie dan he |
Geen.
|
Eminem - Stan inderdaad (y)
|
Geen. Dat zou immers vaak inhoudsloze pulp worden.
|
Geen inderdaad.
|
Radio head- paranoid android
of die clip van brithney spears waar ze zelf moord pleegd, maar dan wel een snuff movie :p |
Citaat:
|
Een van de volgende nummers van Nick Cave's Murder Ballads :
The Curse Of Millhaven, O'Malley's Bar, Song For Joy, Where The Wild Roses Crow, Stagger Lee, The Kindness Of Strangers of Henry Lee. |
Citaat:
Zou wel lastig zijn geweest anders, een clip van een uur aanvragen op the Box... |
Citaat:
|
maak maar een computerspelletje van de clip van Californication-Rhcp :D offe doe maar een film van Skaterboi, met een slecht eind :evil:
|
Citaat:
|
geen
|
Citaat:
Maar 't moet dan wel echt zijn :p |
Citaat:
Ik ben even compleet kwijt welk lied het is, maar die clip over die jongen die dood is, en gewoon rondloopt terwijl zijn vriendin nog leeft. Dan heeft zij een ongeluk en ziet ze hem weer. Volgens mij van Nickelback ofzo. |
Sing For Absolution - Muse
|
ja! someday van Nickelback
(y) |
Oja, ook Heart Shaped Box - Nirvana. (y)
|
Nine Inch Nails - Happiness in Slavery :evil:
|
Citaat:
|
Red hot chilipeppers - Californication
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Robbie Williams, Supreme
|
Citaat:
De video's wel eens gezien? |
Citaat:
|
Citaat:
|
een film over de clip van not a job van elbow, zo'n begrafenis onderneming die dan de gehele tijd pech krijgt... lijkt me een best leuke film.
|
Gorillaz - clint eastwood
|
joah, erg goed idee. offeuh, jolene van dolly parton, en dan met zo'n geil kutje met zo'n pijpbekkie die elke vent erbij naait en er met zijn geld vandoor gaat. en dat alles in animutation-vorm, natuurlijk.
|
van het liedje
goodbye elisabeth-counting crows van de clip weet ik niet.. heb ik nog nooit gezien... |
Matthew McCollough - Close Your Eyes, Fall Asleep
|
Citaat:
|
Bad Religion - American Jesus, maar dan meer de essentie achter het liedje dan allemaal mensen die kruizen moeten meedragen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |