![]() |
Nieuwe ijstijd!
Wie is er hier bang voor een nieuwe ijstijd en dan niet over 100 jaar als jij al dood bent, maar dat je die ijstijd nog meemaakt?!
|
Jij!
|
ik ben nooit bang
|
Citaat:
|
Mensen..wat zijn jullie allemaal serieus zeg :rolleyes: !! Het is toch als een geintje bedoelt..zien jullie dat echt niet in?!
|
Citaat:
Ik zie echt in dat jij dit als grapje hebt bedoelt... |
Daar ben ik niet bang voor.:)
|
Het kan vriezen, het kan koken. :D
|
Ik niet, ik ben voorbereid om in elke situatie de macht te grijpen.
|
ik niet, ik heb warme truien :D
|
Citaat:
|
Ik ben banger voor die vulkaan in Yellow Stone Park en die aardbreuk onder San Fransisco (arme Amerikanen trouwens :D).
Of erger; de wisseling van het magnetische veld van de aarde. damn ik kijk té veel discovery... Lijkt me wel interessant trouwens. Lang overleven doe je toch niet dus.. |
Hehe, dan zijn al die acties van greenpeace voor niks geweest :p
|
Komen de mammoets dan ook terug ??? :bloos:
|
elke dag schaatsen:cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: nee, want het gebeurt toch niet, en als het wel gebeurt dan zet ik gewoon m'n muts op :cool: |
Ik niet. :cool: :cool: :cool:
|
uhh nee dat is niet echt waarschijnlijk... ook gezien de aarde op dit moment juist opwarmt...
:cool: en daar bovenop komt dat ik nooit bang ben |
Buh dankzij het broeikaseffect zitten wij hier nog wel even warm hoor. We moeten eerder uitkijken dat we over 50 jaar niet verzuipen in al het smeltwater dan dat er een pak sneeuw ligt.
|
Het is zo dat de aarde momenteel in het algemeen opwarmt (dit is dus de gemiddelde temperatuur), dit kan ook samengaan met plaatselijke dalingen van de tempeatuur. Als de temperatuur ergens fel stijgt, is een dal ing toegestaan om de gemiddelde ook te laten stijgen(als je begrijpt wat ik bedoel) Aangezien wij hier door de warme zeestroom een warm klimaat hebben en die zeestroom door het smelten van het poolwater zal verdwijnen, verdwijnt dus ook ons warme klimaat en zal het hier de komende honderd jaar afkoelen. (n)
Denk dus na voor je zegt dat we goed zitten door het opwarmen van de aarde: dat is niet zo! :nono: |
Lijkt me wel wat zo'n pak ijs. Geen last meer van dat warme kut weer. Ben niet bang dat ik dan dood ga, ik overleef alles. :cool:
|
Ik ga vast dikke winterjacks inslaan om met dikke winst te kunnen verkopen. Kan ik een dure iglo en hondenslee kopen. (y)
|
Ik zou best eens van het dak willen skiën. :cool: (y)
|
elfstedentocht wordt dan uitgebreid waarschijnlijk (n)
|
Ik maak me geen zorgen over het klimaat. Ja, het wordt inderdaad wat warmer, lekker he? En nu bek dicht en bruin worden.
|
Citaat:
en als die ijstijd er komt zowiezo nie meer, dan is friesland zo weg. |
Joh, daar ben ik zo bang voor.
Ik kan er al weken niet van slapen. |
experts zeggen dat het al in 2007 gaat gebeuren...
JOEPIE |
Citaat:
|
ik ga alvast hout sprokkelen, voor een hele lange winter :o
|
Dan ga ik gewoon slapen...
|
Citaat:
|
Ik voorspel een vloedgolf waarbij 2/3 van de werelbevolking overlijdt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou het zal mijn tijd nog wel leien. en zoniet verhuur ik me als kolenstoker (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan er niet van wakkerliggen.
|
Citaat:
Maar voor de uitbreiding blijft ie nog gewoon Elfstedentocht heten. |
Citaat:
|
Citaat:
Alle mooie chica's hiernaar toe! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan kunnen we eindelijk eens behoorlijke sneeuwpoppen maken.
|
Citaat:
Hij kwam niet. :rolleyes: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19. |