![]() |
de dood
Hai mensen,
ik moet ff n verhaaltje hebben met standpunten van mensen die wel eens in hun leefomgeving ervaring hebben gehad met de dood. (bv. je oma is overleden.) het liefst met zoveel mogelijk standpunten...:d thnxz x, R Btw: t is voor levensbeschouwing |
Citaat:
|
Citaat:
standpunten waarover?? of verwacht je dat mensen gaan zeggen: dood gaan is toppie! ?? |
Citaat:
|
Hmm.. heb niet echt veel zin om hier te gaan beschrijven of mijn mening te gaan geven over de dood van mijn 2 opa's, mijn pa en een klasgenootje/vriendje?
|
2 opa's, moeder van een meisje uit mijn klas, vader van een gezin bij mij in de straat, vader van een jongen uit mijn klas
maar wat wil je weten? |
Dood is niet leuk, daarom ga ik ook niet graag naar begravenissen. Dood hoort wel bij het leven dus accepteer ik het wel. Ben zelf bang om door geweld om het leven te komen.
Maar waarschijnlijk is dit toch te laat :) |
Omdat mensen onder de catagorie zoog"dieren" vallen en je dus zou kunnen zeggen dat we dieren zijn is er een drang naar overleven in alle gevallen. Sterven is dus een optie die niet gekozen wordt maar die gewoon komt als het lichaam verzwakt is ofzo.......Maaruh wat wilde je precies horen eigenlijk :confused: Ik ga er namelijk niet van uit dat er mensen zijn die een sterfgeval leuk vinden :confused:
|
De dood kan een vriend zijn maar ook een vijand.
|
dood is dood punt. het is niet leuk maar het hoort bij het leven punt.
|
Waarom vind ik die smiley toch zo vreselijk ongepast?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23. |