![]() |
wat zou god voor jouw moeten doen, voordat jij zou geloven?
Wanneer zou jij geloven,.... ?
zoek je voor een teken, zo ja wat voor 1.... ? |
Ik wil niet dat God bewijst dat hij bestaat. Dat wil ik zelf wel ontdekken als het zo ver is.
|
Als hij bestaat mag hij meteen ophouden met iedereen zich eerst laten bewijzen dat hij goed is, en daarna pas in de hemel komt.
Vervolgens mag hij wel eens even voor me gaan staan, in zijn vingers knippen en zorgen dat wereldhonger, ziekte etc. verdwijnt. Wat een achterlijk topic btw... PS: Ik geloof niet in god |
De christelijke god?
Een Bruce Almighty-achtig iets denk ik. |
Citaat:
Tja, dan doe maar eens een paar ruige trucjes. |
volgens mij hebben we die god theorie al verklaard hoor (y)
|
Als hij me een biertje geeft, dan wil ik hem best God noemen
|
ik geloof niet in god
ik geloof niet in een almachtig iets ik geloof wel in entiteiten en hogere krachten maar dat kan ik geen naam geven, en zogauw je het een naam geeft heb je weer het idee dat je nederig moet zijn. |
Als ie een paar gewillige dames tovert geloof ik wel in 'm. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Iemand die me goddelijk bier kan geven, is God :cool: |
Mensen, het gaat er niet over of we wel of niet in een god geloven. Het gaat erom, stel heel even dat er idd een iets is dat een god moet voorstellen, wat moet er gebeuren voor jij het gelooft. Wat zou het ultieme bewijs zijn dat je je atheïsme aan de kant gooit?
|
Citaat:
|
Mja, bewijzen kan ie het nooit, want alles kan een voorspiegeling zijn. Maar er bestaat voor mij geen persoonlijke God die iets kan bewijzen. Tsja, stel dat er toch een persoonlijke God bestaat; dan moet Hij zich aan me tonen denk ik. En me dan bewijzen geven, zoals volledige macht over de wereld. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
zou je bv geloven als iemand voor jouw bid omdat je bijvoorbeeld ziek bent en je geneest direct (of een andere vorm van Krachtevangelisatie).. zou dat voor jouw de reden zijn om te gaan geloven in God (als het gebed natuurlijk in zijn naam uitgevoert was)? waar ligt de grens voor jouw dat God bestaat...? |
Citaat:
Daarmee bedoel ik niet dat er meerdere Goden zijn, maar dat er meerdere ideeën van God zijn. |
Citaat:
|
:cool: Als ik met meerdere vrouwen sex zou hebben
DAN geloof ik in god (y) |
Ik zou er nooit in geloven...
|
God topic aub.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |