![]() |
Vet verbranden
Wat moet ik doen om veel vet te verbranden zonder mijn benen ervoor te gebruike
Ik kan mijn benen niet gebruiken omdat ik aan mijn knie ben geoppereerd en weinig sport kan doen dit is ook de reden waarom ik e paar kilootjes ben bij gekomen |
Roeien. Vergt hoge inspanning van de armen en niet van de benen.
|
minder eten :|
of minder vet iig Voor ontbeten te hebben buikspieroefeningen doen. Maar niet zoals normaal, daar bouw je spieren mee op maar verbrand je weinig vet mee. Ik zou gewoon mijn buikspieren voor lange tijd gespannen houden door vanuit liggende positie je bovenlichaam een beetje naar boven te bewegen en te houden. Dan span je buikspieren en daar is energie voor nodig en dan wordt wel een beetje vet verbrand dacht ik zo. |
Citaat:
Tenzij je roeien op water bedoeld en niet met fitness ... |
Citaat:
|
Citaat:
dit advies moet je dus NIET opvolgen!! als je door eten vet wil verbranden moet je een dieet volgen, dit betekent in de meeste gevallen meer eten maar anders! (rijst, kip, biefstuk, tonijn, eiwitten ed) en dan 1 x in de week een junkdag om je stofwisseling een schop onder zn hol te geven. het is simpel voor de meeste cardiobewegingen heb je je benen nodig... ik zou dus gewoon mn etenspatroon aanpassen als ik jou was kijk ook eens op www.slankensterk.nl of forum.body-fitness.nl succes!!! |
kheb heel mijn eetgewoontes al aangepast al sinds ik niet meer mag sporte maar toch kom ik nog wat bij niet veel maar toch (2kilo op 1maand)
|
zou je je eetschema kunne posten? mss is het goed aan te passen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het was eigenlijk meer als grap bedoeld, dat minder eten, maar het werkt wel. Das logisch, maar het is niet echt gezond volgens mij.
|
Citaat:
rijst, kip, biefstuk, tonijn, eiwitten??? Hij is geen bodybuilder hoor. Als je weinig beweegt en zoveel eiwitten eet worden de eiwitten alleen maar in vet omgezet i.p.v. spierweefsel. Gewoon meer fruit eten en minder vet. |
liposuction??
:p |
Misschien kan je gaan zwemmen?
Ik weet niet precies wat er aan de hand is met je knie, maar zwemmen is een vrij rustige (naja ligt aan jezelf :p ) en ongevaarlijke sport en toch heel goed voor je figuur. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46. |