![]() |
Gigs 'n Clothing
Er zullen hier was wel knekkers zijn die een band of wat dan ook hebben, wat dragen jullie als jullie een gig hebben? En wat vinden jullie van die koters die dan allemaal het zelfde dragen?
|
Een gig?
|
Citaat:
|
een show
|
:o
|
o, het lijkt me dat je dan gewoon hetzelfde als normaal aan hebt en wat die koters die allemaal hetzelfde dragen betreft: BOEIE moeten ze zelf weten zal mij een rotzorg zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ik weet het, ik ben ook heel erg interessant (y)
|
In de band waar ik in zat ging bijna iedereen met een optreden "netjes" gekleed.
Behalve ik.. camo broek/camoshirt en legerhelm. Ja je bent bassist of je bent het niet. Maargoed... als een band allemaal hetzelfde aanheeft mja.. geeft wel een groepsgevoel maar het staat niet echt. Iedereen een eigen stijl is veel beter. |
Bandshirt < liefst zo onbekend mogelijk
3/4 baggy, army (als je maar kan springen en spinkicken tijdens het spelen) Reef's And the X on my hands... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik draag gewoon hetzelfde als wat ik altijd draag
|
als ik weer eens een optreden heb zal ik gewoon dragen wat ik altijd draag en mensen die hetzelfde dragen tijdens een gig zijn gay
|
Citaat:
geweldig toch :rolleyes: Als ik een gig zou doen zou ik telkens iets anders aan willen hebben, en al helemaal niet dat mijn mede artiesten het zelfde dragen. Nepperds. |
Citaat:
ik snap het niiiet |
Citaat:
en je moet gewoon niet moeilijk doen over wat ze dragen op het podium |
ah op die manier :D
ik dacht van je vind jezelf gay |
Citaat:
|
-korte broek met legerprint
-t-shirt met coole bandnaam (het liefst iets als chain of strength of een andere oldschoolband) -nike air max nog wat en dit dus niet eigenlijk kleren die ik gewoon ook aan heb, maar niet te warme kleren (geen truien), omdat ik teveel beweeg en het dan stikheet krijg.. :p |
oh fuck, die domme eerste kledingstijl die was dus al gepost
misschien maar eens een keer een topic doorlezen voordat ik een antwoord erin zet |
In onze band ben ik de bankligger. Ik lig op banken in mijn geile kleren en wat mijn aanbidders aanhebben boeit mij niet.
|
Citaat:
ennum...als t bij t bandje past (the hives ofzo) vind k t wel tof, als t echt zo'n beginners bandje is dan is t lame |
Juistem, als ik gig idd iets wat niet te warm is want je zweet je dood.. voor derest tja.. ik moet toch wel aan men imago van rockgitarist voldoen he :evil:
allemaal dezelfde kleren vind ik verkenkerd... tenzij je met een orkest oid speelt, dan kan een dresscode wel maar niet exact hetzelfde.. |
|
Die dingen droeg ik toen ik 11 was, ben er nu overheen gegroeid. :) j/k ;)
Heeft die gitarist achter jou btw een charvel? |
goh wat ben je nu volwassen zeg :rolleyes:
en nee hij heeft een jackson |
Citaat:
|
rockers zijn vet horney
|
Citaat:
en anyway je moet die opmerking van mij met een korrel zout nemen het was maar een grapje. Iedereen zijn / haar smaak, just leave everyone in their value :) |
Citaat:
ja t is n dinky nog maar n liveheerschfoto om t af te leren :cool: http://members.home.nl/amnesia2/live...s/IMG_0415.jpg |
Cool reversed headstock :D Is het een usa? ( aparte kelly trouwens heb deze nog nergens gezien behalve op jouw pic dan )
|
Citaat:
|
Citaat:
en dankje ridder ;) |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
en terecht
|
Citaat:
|
ik trek altijd mijn roze tijgerprint pakje aan(y):D
|
wat sexy
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kan dit jurkje wel van mijn vriendinnetje lenen en aandoen naar de meet :D |
Citaat:
|
Citaat:
tof hoor (y) |
boeiend... Maar wel iets luchtigs... Die stage lampen worden aardig warm. Vooral als je ook nog beetje maf gaat lopen doen :D
|
Kdraag meestal een 3/4 wijde broek, want met een lange broek blijf ik vaak achter mn basspedaal hangen :s Verder iets mouwloos en zo luchtig mogelijk
|
Citaat:
hoe hard heb ik mn lach moeten inhouden de vorig keer nou ja ik moest er eerder om janken nog dan lachen denk ik |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50. |